--> Vem fan är så fattig att dom ska sno bensin ur MIN bil???

Skulle ta med mig Anna ut till pållarna imorse. Var i tid. Mer än i tid, vilket är rekord för mig. Åker till Jet för att tanka. Går runt bilen. Hum, Varför är tanklocket öppet? har jag göm stänga de? (typiskt mig i så fall). Ska sätta i nyckeln....

Vad i hela friden? Någon har pajat HELA låset. Jag kan få i nyckeln nästan hela vägen men har inte en suck av att vara i närheten att få upp den. Vem vill tömma en bil på typ två liter bensin? VEM är så jäkla fattig??? Det hela slutar med att jag åker ner till OK, ber snällt om hjälp, han säger att han kan bryta upp locket men tar inte på sitt ansvar om de inte går. Kör i vind sa jag, efter lite pyssel funkade de. Han kastade miott tanklock. Nu har jag en universalmodell för 45 kronor som man INTE får använda istället för ordinarie. Måste alltså fixa nytt o de snart....Grrrr....

Surt sa jag, åkte o plockade upp Anna, hade en bra ridtur trots värmen, lagom helt enkelt. En halvtimmes solande på gårn med. Nu ska jag säga hejdå solen, och in i City Gross svala? dunkel...

Ingen puss till den som pajjade locket!

Kommentarer
Postat av: Fie

Snåla Norrköpingsbor! Det var verkligen illa! Tur att det ordnade sig i alla fall! Snart ses vi gumman min!!

2008-07-23 @ 15:33:26
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/
Postat av: sara

Haha låter som nått jag skulle kunna få för mej bara av ren uttråkning och lite alkohol, bara det att jag är inte så smart att jag vet hur man får upp den plus att jag inte vet vilken bil som har vilken bensin :P haha puss

2008-07-29 @ 07:53:41
URL: http://brollanbrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0