--> Samlingsplats: CityGross, tid ca 15! Mission:...

... Låt kassörerna få jobba tills dom faller döda ner. Haha. Typ så vart de idag. Helt plötsligt från att ha varit kanske två kunder per tre kassor, fick vi 10-15 pers i 8 kassor! All personal fck kallas in, korven stängas, ja herregud. Det är som att dom jäklarna gaddar ihop sig. Sitter det plakat ute som jag har missat eller? Kom till citygross då och då så går vi gemensamt in o handlar alla på en gång!

Men dom flesta var trevliga och jag jobbade tre gånger så fort såå de gick :) Har haft en bra dag på jobbet, den gick riktigt fort :) Nu väntar bara öppning imorrn, klockan fem ringer klockan, och kl 13 är jag friiii till 16 på onsdag:) Nice!

Nu nästa nyhet! Vet ni vad som stod och blckerade hela vår hall när jag kommer hem. Min nya 40tummare! Mohaha nu kommer jag nog bli nörd. Pappa lyckades pruta priset ca 2000 kronor :) Great! Nu kan jag ätnligen ha filmkvällar igen, har ju varit utan tv sen jag flyttade tillbaka in i mitt rum..

O nästa nyhet: eller kanske chock!

Alla mina tjejor har ett stort problem med att göra sig iordning på tex förfest hemma hos mig. Vi saknar nämligen tops i detta huset. Nu mina vänner har jag åtgärdat problemet, 100 tops står i skåpet och väntar på att ni ska använda upp dom! Varsegoda!

Nu ska jag kolla film, o bara ha en trevlig hemmakväll som mitt horospåp rådde mig till :)

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha topsen har kommit till jossans hem! hallelujah! inte ett dugg avis att du har en ny fin stor tv, INTE ALLS.

2008-07-21 @ 11:12:50
URL: http://kentberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0