--> Nästan utan bad-sällskap för tredje gången....

Jaha. Tredje dagen gillt. Även idag avr det svårt att hitta någon som ville följa med. Får byta umgängeskrets snart, det är ingen som uppskattar mina impulsiva upptåg längre:S Iaf fick jag med mig tysken, så åkte till Sörping, plockade upp herr münter och åkte vidare till klarsjön som var packat med folk. Två långa simturer o lite försök till något vi båda har svårt för, nämligen att flyta, senare, o även lite solande, varav ena gången jag fick en fet fotboll i skallen, så var det dags att åka hem;) Hann äta en snabbis, sen åkte jag ut till Sandra och red en alldeles för bra ritur. Hästarna börjar lära sig:)

Åkte vidare till Sörping där jag träffade Tysken och Munken en snabbis,. sen kom vickan och vi sa hejdå til grabbarna och åkte till viken. Här möttes jag av " jossan, jossan jossan jossan jossan" artonhundra gånger i rad i sekunden, sebbe och melcher ville visa mig allt på en gång. Något jag tyckte var, hum jättekul. Not. Kände mig som värsta glädjedödaren men orka med att se allt inom loppet av tio minuter. Så jag hoppade in i duchen helt enkelt.

Imorrn ska jag iallafall bada med lina och vickan, säkert också sebbe o melcher. Sen ska vi göra en tårta till sebbe, han fyllde ju 12 år idag men fick ingen tårta, så jag lovade honom en marängtårta. Men blåbär- Och eftersom det är jag, glass:)

Godnatt med er!

Puss!
/ Josefina

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag älskar dina spontana upptåg jossan! ;))) Önskar bara att jag hade mått lite bättre så jag kunde hänga på :P snart så! Puss

2008-07-30 @ 01:30:26
Postat av: Becca

Jag ska följa med.. bara jag är ledig. Jossan, hur jobbar du på tisdag??? Puss

2008-07-30 @ 20:10:55
URL: http://beccaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0