--> Jag fick mitt straff...

Helt sjuk dag på jobbet. Första timmen var jättelugn, fick plocka påsar o gå ut med varor och så. Fick en dosa av Malin, hon ville skicka ut mig på golvet:) Dock kom det plötsligt en invasion av folk så jag blev kvar i kassan hela dagen,. Så sjukt mycket folk, en cashcard som krånglade massor, den räknade inte mynten, Kerstin trodde typ de va jag som var dålig, men minsann tredje gången när jag ropade på henne så öppnade hon den, och vad fanns inte där?Ca 40 olika mynt som fastnat hela vägen ner. Så lilla Josefina fick vackert FLYTTA hela kön på ca 10 personer " I ordning" tillade jag, för man vill ju inte ha massa surisar som tränger sig....:P Sen vart de full fart i korven, är ju proffs där numera men vad gör de när man ska försöka hinna räkna sina kuponger samtidigt som man ska fixa korvar? Det hela slutade med att jag kom iväg från jobbet en kvart sent...Jag fick mitt straff...

Försökte återigen få med folk för att bada, ingen var sugen, eller så svarade dom inte, eller så gjorde dom annat. BORING! Vad är de med alla? Åkte iallafall slutligen ut till Åby där jag badade med Sara och hennes pojkvän Danne som visade sig vara mycket trevlig, tror Sara har hittat sin Mr Right :)  Skönt i vattnet, om än lite kallt först. Nu sitter jag o väntar på Fiddeliee ska se om vi ska ta o ses lite.

Imorrn får vi se vad som händer, ledig tre dagar :)

Puss!
/ Josefina

Kommentarer
Postat av: sara

nauww söt du e, vi får ta och ses snart igen fast då jävlar ska vi komma i innan Danne :D Det va jätte kul att se dej igen gumman men nästa gång kör vi all oute och grilar o lite så. kan ha grillfest på landet någon dag, ja och danne har pratat om det och då MÅSTE du komma så får du gärna ta med dej lite folk du känner för. puss

2008-07-29 @ 07:48:08
URL: http://brollanbrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0