--> It's like waiting for rain when I sand in the desert...

..Kommer aldrig bli frisk fan, så sur jag är. Hur fint väder som helst ute,jag ligger här. Jag funderar på att åka bada sen iaf, men måste nog låta bli. Hatar att ligga i denna säng! :(

Eftersom jag har absolut ingenting att göra får ni en sån där jätterolig(?) lista jag svarat på...


1. Sätt din musik på blanda
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga
3. Använd sångtitlen som svar på frågan


1. Hur mår du idag?

I cry - Shayne Ward -- Nästan iallafalll....booored.

2. Kommer du komma långt i livet?
All that she wants - Ace of base

3. Hur ser dina vänner dig?
no you hang up - Shayne igen

4. Kommer du gifta dig?
Estoy aqui - Shakira - Hum  förstår inte hela texten men titeln låter ju, hum, positiv?:P

5. Vad är ditt livs themesong?
i believe in you - Agnes

6. Vad är ditt livs historia?
Love is all around - Agnes igen. Har nog en dålig blanda funktion...

7. Hur är skolan för dig?
carpe diem -  helena paparizou


8. Hur kan du komma framåt i livet?
it must have been love -  roxette. Jag tänker inte ens skriva hur jag tolkar de där

9. Hur kommer imorgon vara?
floorfiller -  a-teens - Ja visst, antingen hemma i sängen eller med lite tur på jobbet.

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Girlfriend - Avril - Öh?:P

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Hot stuff - Craig David - Hoppas!

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
True Romance -  Silverstein

13. Hur är det med ditt liv?
last man (girl?:P ) standning -  Milla - ;/ ?

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
All star loser - Neverstore

15. Hur ser världen på dig?
Hula hula - lejonkungen /  Hahaha nice

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Fairytale gone bad -  Sunrise avenue -  Det ser ju positivt ut

17. Vad tycker dina vänner om dig?
sun is shining -  bob marley

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
adrenaline - Dj Mendes - Intressant ;)

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
trust me - United Djs feat. Pandora

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
rock this party - Bob Sinclar -  Haha. Minsann den träffade...;)

21. Kommer jag någonsin ha barn?
one and only - timbaland - Ett? Nej vet du. ett + ett blir nog bra :P


22. Vad är några tips till mig?
 One summer - Darryl Braithwaithe - Kan vi gissa??


23. Hur kommer jag bli igenkänd?
one more night - Lobo


24. Vad är min danssång?
oboy - peps - Haha kanske kanske inte :P


Ja. Har gjort den här många gånger, den har ju stämt bättre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0