--> En ny tid, med nya tag då allt det gamla läggs i minnesburken?

Idag har jag varit på Kolmården med lillprinsen. ALlt om de kommer imorgon, så ni får lite bilder o spana in med. Ikväll har jag avrit med mina tjejor. Som förr. Många frågetecken innan, många udda känslor, innnan har man glatt bestämt att åhh vi ska ses, nu undrade jag hur jag skulle ställa mig till allt och alla efte rallt som hänt.

Kan bara säga såhär. Jag har haft tre olika samtal idag, som alla gjort att allt känns bättre. Eller fyra egentligen. Det känns som att idag vart bra, allt gammalt kan läggas bakom och att vi nu går in i nån sorts ny fas. Jag har fått tillbaka min kompis. Jag har rett upp allt med en kompis. Tagit ett liiitet steg med en gammal vän. Och ännu en gång lyckats komma över det gamla med min första vän. Tror jag. Det känns iaf som något nytt...:)

Becca och jag pratade igår om att vi alla kankse måste planera om lite i vårt lilla tjejgäng. Att vi inte ska förvänta oss att allt är som förr när alla var goa glada singlar, utan att alla på något vis vuxit upp en del. Att vi måste skapa nya saker. Jag tror vi tog det första steget i rätt riktning idag.

Idag är idag, imorgon är en annan dag. Men just nu är jag till iaf 89% lycklig. några frågeteken har man ju alltid. Men 89. det är ruskigt bra.

Jag tror det här kan sluta bra, så länge vi alla jobbar mot samma sak. Och just nu, är det vad vi gör....:)
En Jenn och en karro saknas på bilden. Men vi har faktiskt ingen på oss alla!:I

Kommentarer
Postat av: B

Kanske.. eller förhoppningsvis är jag där snart jag också (L)

2008-07-11 @ 00:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0