--> En elak lite jäkel...

... även kallad virus, feber och en kropp som känns som blåmärken. Herregud jag mår toppen,....NOT! Är sjukt uttråkad, har kollat klart säsong tre av wildfire, väntar otåligt på fjärde säsongen, har sett fyra filmer och tråkat ännu mer.

Aww:( Boring. Jobbet ringde dessutom o ville att jag skulle komma in, o visst mer än gärna hade verkligen behövt pengarna, inte kjul att tacka nej till typ 1800 kr liksom:( Dessutom lyckades jag ta mig ut för lite frisk luft, var pigg i huvudet när jag vaknade, men kroppen som sagt. Nu är hela jag död- Hittade iaf en tv, inte för ca 5000-6000 som jag trodde utan närmare bestämt 13500 typ. PLUS stativ. Jaha hur får fröken råd då undrr ni? Jo min snälla pappa, ja han har sina dagar..;) , bestämde sig för att jag kunde få ta ut en del av de pengar de sparat. Nice:) Snart har jag en 40 tummare:)

Annars. Igår skulle jag åkt till Sandra med Emlan, det sket sig, idag skulle jag träffat en Oscar, det sket sig, jag kan ju inte smitta ner folk! Annars är jag verkligen i behov av sällskap:( 

JennJong! Din elaking att göra mig såhär sjuk, you owe me big time!

I veckan blir jobb tis,tors,lör,sön, o på onsdag ska jag äntligen till linköping för att dom ska kunna hugga mig lite brutalt i mitt inte längre så lilla "märke " i armen. kankse kan jag bli av med de efter sisådär 20 besök. Usch. Måste hitta embla, utan det svimmade jag nästan...:/

Någon som vill hålla mig i handen? Jag bjuder på glass efteråt, de får man när man har vart hos doktorn säger min mamma! :P

Nu ska jag fortsätta tråka, väntar på att en ängel ska ringa så jag får något att gra. Får nog ringa Sandra sen o skvallra lite med...:)

PUSS!
/ Josefina

Kommentarer
Postat av: Fie

Jag hade gärna följt med dig o hållt dig i handen! Tyvärr så är jag fast i småland ;/ Snart kommer jag hem gumman min! Miss you!!

2008-07-14 @ 08:20:15
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag mår exakt likadant som dig idag med.. usch,inget kul alls. Kom du in som sjukgymnast förresten:)? Puss

2008-07-14 @ 13:38:14
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0