--> En dag fylld av pinsamheter, en halv vecka fylld av roligheter...

....och ett par veckor fyllda av besvikelser.

Vi kan ju lika gärna börja med det roliga. Eller pinsamma. Eller något. Jobbade idag, fick en timme från helvetet i korven med ett par missförstånd sista minuterna, inte så konstigt kanske efter en timmes springande. Kan abra säga att jag verkligen förstår varför mcd personalen gör fel ibland, säger dom "tre grillade till mig" frågare jag tio sekudner senare " tre kokta var de va?" hehe.

Hade rast o var skittrött redan då, sen började de roliga, folk ploppade upp, återsåg bland annat joel, de va inte igår, pratade på med olle på lunchen, vilket kändes udda med tanke på att vi gått på samma skola i två år utan att ha sagt ett ord till varandra. Christian tittade förbi med, alltid lika glad:) Fick ä'ven en chans att förklara mig för en person som chockade mig för några veckor sedn genom att sätta ord på mina känslor, efter att ha pratat med mig i ca trettio sekunder. Idag fick nog även hon svar på frågor :) Var nöjd efter allt detta, men kvällen bjöd på fler saker som bara var allmänt flummiga och trötta, ni vet när man är sådär så man inte ens vet man man säger? Så var jag...:p

Fastnade även på lagret...hehe. Till saken hör den att jag varit på lager typ två gånger i mitt liv om man inte räknar tiden på stokvis, och jag letade fter ett snöre som brukar hänga för att man ska komma ut. Dock sa det typ en meter bakom mig, så missade de. Kollade runt, såg en knapp (massa knappar men kunde tro att de va just den) men VÅGADE inte trycka! Herregud vem vet vad man skulle ställa till med. Katrin kom som tur var utanför o släppte ut mig:P Haha illa. Dessutom fick mina kära kollegor reda på vem bil det är som står övertäckt på parkeringen....

Hade desutom en frukt jag aldrig sett, fick ROPA ut i kön o fråga om någon visste. Pinsamt, men trött som jag var, skrattade jag bara...Alldeles för länge..

Men ni. Inlägget vart långt. Skara Sommarland med Pappa o familjen torsdag fredag var bra, med några undantag, vädret på fredagen bland annat och pappas klagande på min bilkörning. Fick dock tyst på honom.

Helgen var toppen. Lördag spenderade på karnebåtfestival i viken, Tysken, Munken, Macke, Hannes och Hampe kom ner, så efter att ha varit med Vickan och henne kompisar, övergav jag dom för grabbarna. DOm tröttnade fort på vikens "uteliv", o skulle in till stan, jag blev avundsjuk, och åkte med i bilen helt enkelt. Det var TRÅNGT i baksätet med oss fyra. Vi spelade bowling på Hugo, JAG VANN:) Vi dansade till dålig musik, pratade och hade mycket trevligt:) sörping åkte hem, oscar kom och där slutade kvällen...;)

Söndag: Jag åkte tidigt till viken, låg i vickans soffa hela dagen och kollade film efter film efter film. Vi båda kände oss bakfulla, hon hade inte druckit, jag hade druckit en alltför pinsam mängd alkohol för att bli i närheten av bakfull så var ruskigt trött. Min prins var lika prinsaktig hela dagen. På torsdag blir de bara han och jag. Han saknar mig. Och är inte rädd för att säga det till mig.


Nej ni. De senaste veckorna har inte varit bra. Ni vet det. Eller gör ni det? Jag borde kanske åka tillbaka till England så ni blir påminda.,,

Det var allt.

// Josefina
XXoXX

Kommentarer
Postat av: Jennifer

snygging! ring mig då nåndag! ;>;>>>

2008-07-08 @ 01:30:43
Postat av: Jennifer

snygging! ring mig då nåndag! ;>;>>>

2008-07-08 @ 01:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0