--> Dom är för rara dom där nya...

... Vaknade tidigt, först void sex av mig själ , eller pappa förde en del oväsen, somnade om tills klockan ringde kvart i sju, hade ju glömt tvätten i tvättis igår kväll så dom låste in den för mig. Gick snällt ner o väntade på att dörrarna skulle låsas upp, plockade ur tvätten, gick hem, ramlade i säng o sov två och en halv timme till.

Sen kunde jag inte sova mer, gjord eallt man brukar göra på morgonen, plus ähngde tvätten, städade mitt rum med dammsugaren, kollade alvin and the chipmunks som är otroligt söta, väntade på jenn.

Träffade Jenn en knapp timme i solen, åt en glass o snackade om framtiden som fortfarande är ett stort frågetecken. Sen gick jag hem, käkade och åkte till jobbet.

Fick en glad överaskning när jag kom dit, fick lära upp Olle:) Den killen har för mycket energi haha. Han var grymt imponerad av hur snabb jag var, (kommer ihåg hur de var när man var ny), o de känns ju bra. Sen fick han testa själv o han var riktigt duktig! Med lite tur får jag lära han på måndag med, så roligt att ha någon att prata med samtidigt. Men roligt är kort och efter en timme fick jag kila till korven, mindre skoj men överlever den timmen nu...:P

Annars gick de smärtfritt förutom all jäkla hosta som aldrig verkar ge med sig:( Någon som vill ta den ifrån mig??

XoX Josefina

Jag behöver en ordentlig semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0