--> Bland pärlor och prinsar

Jaha ja, ännu en dag har gått. Jag gick inte upp förs halv tolv idag, måste börja vända på mina dagar. Det här är sjukt.. Åkte till Sandra och red, Pärlan var underbar som vanligt, vi hade en bra ridtur tyckte jag. Kom hem och städade, mitt rum är alldeles för rent nu, måste nog stöka ner lite tror jag, så jag känner mig som hemma ni vet...;)

Åkte o solade lite i vasaparken med Kristina.) Sen åkte jag hem till pappa som kom hem några timmar från landet, brorsan o jag är ju själva hela veckan..:) Åt lite, har vart o handlat inför morgondagen med.

Imorrn ska jag ta med min älskade lillprins till Kolmårdens djurpark:) Wuhu kommer bli skoj faktiskt:) FIxat matsäck nu med, Melcher anlämnder mellan 07.00-07.30, som sagt, vända på dygnet var det ;) På kvällen får vi väl se vad jag ska göra o vem jag ska träffa..:P

Det är en sån där dag när jag verkligen saknar rutinen vi hade...Inte det där gulliga. Bara det kompisaktiga.

Hoppas ni har fått lite färg idag! Hoppas jag får mer färg ( och fräknar:P ) imorrn;)

// Josefina
XXoXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0