Solsken och solstrålar

Herregud, trodde inte mina ögon när jag gick med Connie till skolan idag! Solsken och blå himmel! Idag blir det långpromenad tänkte en positiv Josefina. Så blev det såklart inte. Men det vart en skaplig runda runt "tutton hill" vilket är en backe ner och en backe upp..branta och långa..hehe.

Annars har jag varit en riktig datanörd idag, pratat med alla vänner som jag tänkte efterlysa som försvunna igår, riktigt trevligt =) Spöade Fie ett par ggr i patiensduellen, mohah. Jag kommer igen;) Träffade Sian båden efter skolan och nu på kvällen, så trevligt så. Hon är så himla bra! Komemr nog sakna henne mest när jag åker skulle jag tro..

Ett enkelt sms från älsklingen gjorde nog mest hela dagen skulle jag tro, kan inte beskriva hur mycket jag bara vill hem nu! 6 och en halv vecka kvaaar...Jaja. Det går väl skapligt. Men det ÄR verkligen tomt. Har föresten, bara för att byta ämne hittat flingor som går att äta som godis. Mummaaa bara att hälla upp i en skål utan mjölk så mmm. Weetos heter dom, som cheerios fast i choklad. Hehe.  Solstålen är tillbaka förhoppningsvis för att stanna. Ska lägga ner hela min själ i attt stanna i dettta humöret. Men barnen gör det verkligen svåret. Eller iaf Toby. Men den lilla ja något som inte ska nämnas ska inte få förstöra för mig. La la la:)

Nej nu ska jag spöa brorsan i patiensduellen och sen sova=)

Tack mina underbara som har gjort min dag så himla bra:) Fie, Effi, Becca, Emlan, Sian , Martin och fler som jag inte kan komma ihåg just nu:) Ni vet nog vilka ni är;) <3



Kommentarer
Postat av: Fie

gumman du gjorde min dag med

2008-01-23 @ 09:00:17
URL: http://sofiehellberg.blogg.se
Postat av: Becca

Suuuuunshine.. You are my sunshine, my only sunshine. You make me happy, when skies are grey. You'll never know dear, how much I love you.
Please don't take my sunshine away! (L) yamatwfeae

2008-01-23 @ 11:25:35
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0