Sjuk igeen

Suck...:( Dum man var, kände mig bra i förrgår, tränade lite = dyngsjuk. Hosta o förkylning, huvudvärk och stundvis feber...bläää. Men men.

Annars flyter de pöå rätt bra här som vanligt, gillar min nya blogg, har gjort klart nyårsfilmen för dom som vill se, fast kanske kommer göra om den lite, ska se vad bus har för förslag..är inte riktigt nöjd med musiken. ..:/ Får see...

Haha imorse var jag i tid med Connie till skolan för första gången, mötte flera av mammorna på tillbaka vägen, annars brukar det vara tvärtom. Dom bara oj är vi sena!  hahaah. Gick o la mig o sov...:P Imorrn ska jag rida med Kathryn, skoj=) Igår kom Sian och Georgia förbi, lillflickan var på jättebra humör och skrattade massor:) Tiden Gick jättefort. har aldrig dammsugat huset så fort som igår exakt fyra minuter tog de..;)

Lagade jättegod mat igår med massa grönsaker pasta och normal korv i en enda röra..mumma..;) Nästa vecka ska jag vara med barnen åp varsin lektion i skolan, läskigt!: Men spännande och intressant. :)

Sen ska jag på bio i helgen med julie, vicky och connie, se st trinians, tjejkväll.:)

Imorrn har en vecka gått, 7 kvar...Måttband ska jag göra ikväll älskling som jag lovat..(lovat mig själv iaf;) )
<3 pusseluu

Kommentarer
Postat av: Fie

Va fin sida du har fått till de gumman :) Tråkigt med förkylningen dock :/ Men jag vill jättegärna se nyårsfilmen hörre du ;P hihi! Ha d bästas!!! Love yuouuuuu

2008-01-10 @ 15:51:36
Postat av: Becca

Du ville ju veta vad jag tyckte om bloggen.. Gör både din side och wrapper lite bredare så att bilderna får plats ordentligt. Annars tycker jag att den är kanon! ;) miss you!

2008-01-10 @ 16:54:42
URL: http://beccaaa.blogg.se
Postat av: Emma

Tack så mycket! =D

För att ändra typsnitt och storlek på texten skriver du in följande under #side:

font-family: verdana;
font-size: 15px;

2008-01-10 @ 18:43:02
URL: http://courageo.blogg.se
Postat av: Fie

vi ska absolut ha en pratstund med mic snart :D miss youu! Nu ska jag ge mig tillbaka till pluggandet igen efter en liten kort paus ;P LOve youuu!

2008-01-11 @ 17:36:25
URL: http://sofiehellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0