One of these days

Vaknade tiiidigt, barn kan verkligen int evara tysta, vaknade och osmnade om om vartannat..första gången jag vaknade var klockan kvart i 8..eller egentligen vaknade jag innan det av julie, men då somnnade jag om fort. Toby sa igår "You can oversleep until 8.30" jag sa schysst men jag ska sova till minst tio. Good luck. Men tom här vart det alltså full fart med krig och liknande hemska lekar som förstör sovmornar. Vid tio hämtade ross tom, då blev det helt tyst. Men då var de givetvis försent;) Läst emin braiga bok, nu är det kanske 20 sidor kvar eller såå åååh..Älskar Stieg Larsson, gillar egentligen inte den här typen av bok men alltså , tusen miljoner tack Carina, ha rinte släppt boken för mång aminuter sen jag började förra helgen! =)

Blev ingen bio idag, däremot imorrn. Däremot gick jag långpromenad med Fleada(hemska hund i koppel, had eju hellre tagit Scampii) men det gick relativt bra..Var ute över en timme så skönt att det slutat regna! Fattade också ett beslut som någon snart kommer märka av, om det gör något bättre eller om jag bara gör mig själv till åtlöje. Men detta är absolut sista chansen. Jag måste få vbet aoch jag måste förstå, efter det om det inte leder till något bra, kan jag lägga dig bakom mig. Men som sagt vi kan väl hoppas att vi tänker ganska lika...

Kom tilbaka från promenaden, hjälpte Julie skruva ner hennes säng..Den skulle ju kommit en dag när jag var hemma, var dock helt genomsvett eftermitt träningspass och skulle in i duschen, så hade ingen lust att springa ut på gatan och släppa in honom när jag väl upptäckt att han var här...Han hann iaf åka..tyvärr har julie haft masaa promblem och spenderat åtskiulliga timmar i teleofn, den skulle kommit idag, nu kommer den på tisdag...suck;9 Iaf. Sen tvättade jag och Connie alla träns, lite mysigt ochd et luktar ju gott med rent läder=)

Connie och jag kollade "Stolthet och förodom nu på kvällen", kna inte älkska den filmen mer alltså. underbar kärleksfilm, man sitter bara och suckar:)

Nu blir det att vara social och se andra avenyn...:)

Lots of Love<3

Kommentarer
Postat av: Becca

Jobbigt de där med att du inte får några sovmornar, eller de får du ju men att du blir störd av barnen. Snart har halva januari gått gumman och du vet vad det betyder (L) Ska vara mer social på msn nu.. passa på när vi båda har tid att prata. Love yooou ängland

2008-01-12 @ 23:09:00
URL: http://beccaaa.blogg.se
Postat av: Fie

Tråkigt att du inte kunde få sovmorgon.. Så kan det vara när man har barn i närheten ;P Vi hade ju en trevlig stund på msn förut i alla fall ;) hihi! Tack för en trevlig lördagkväll gumman min! Love youuuu

2008-01-13 @ 02:54:51
URL: http://sofiehellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0