It's always a struggle...

Jag fortsätter kämpa. Jag försöker verkligen. För det mesta går det bra. Hela mina dagar har jag varit sysselsatt nu, det har gått i ett! Har varit social som aldrig förr och sett både Sian och Emma ett par timmar om dagen. Julie och jag satt och skrattade i timmar åt alltmöjligt efter hon kommit hem idag. Men det betyder inte att jag inte känner som jag gör. Det bara sveps in i lite folie och gömms för en stund. Det kommer tillbaka på kvällarna, kan inte sova längre. Har legat vaken i timmar de senaste nätterna. SPelar ingen roll om jag är trött. Jag somnar inte. Everyday is a struggle..

Annars då dagen i sig har varit bra. Hästarna gick bra imorse, jobbade på kvickt som attan. Sprang till skolan och var med på tobys mattelektion, vilken inte alls var lika intressant som Connies men helt okej. Barnen var nyfikna och frågade hela tiden viskandes vem jag var. Några vågade sig till och med på att trycka upp en spegel i ansiktet på mig för att se om jag var symmetrisk..haha.

Det började regna på vägen hem, big surprise..numera är det mer regn än uppehåll, just nu blåser det storm. När det började idag gjorde de ont! Jag lovar, annars är de ju blött och otäckt, det kändes som nålstick! Jag sprang in....:P

Imorrn är jag barnvakt til Spencer heeela dagen..ska få pengar dock..hihi. Sen ska jag hämta odm andra fyra halv två. Pust. de blir hårt. Vi får väl se. Hoppas dom går till sina kompisar..:P

Sen får vi se. Ska kankse gå på stan/gå o simma/ gå på bio med connie på lördag i bath. Jag hoppas på alla tre haha. Men det blir nog två av dom. Väljer nog bort badandet, bikinin lockar inte riktigt..:P

HUm. Ja. Vad annars. Pappa gick på min hämnd för hans elaka retstickebilder på stöten stenhårt! Skickade ett mail tillbaka till han och visade två bilder från kroatien, sa att jag fått aupairjobb hela juni..tydligen har kraken grubblat massor, inte sett mitt mail som jag skickade bara minuter efter att jag fått bekräftat att han gått på det. Han sa typ jättenervöst "Du har väl inte tackat ja än? " Jag skrattade och sa nej. Han bara allvar:O . hahaha gud kjag känner mig elak nu, visste inte att han skulle gå på de sålätt! hihi men det fick mig att skratta iaf.

Pratade med älsklingen idag, han har rakat av håret igen. Hum. Kul för honom antar jag att slippa det. Hoppas det växer lite till jag kommer hem. haha. Kändes som det var evigheter sen vi pratade sist. Det var tre dagar. Jag är inte van vid att vara så fast vid någon. Helt nya känslor och sätt att hantera dom med för den delen. Det är hårt... Jag saknar dig verkligen.<3

Nu ska jag se ett avsnitt av andra avenyn och sen sova, om jag kan. Ska upp en halvtimme tidigare imorrn bara för att Connie ska få sitt hår fixat av Sian. Vi ska vara där 8. Pust. måste gå upp sju. Blää. Är inte van.Kommer aldrig palla normalt jobb eller skola...

Vet ni vad? Kom just på en sak. Ska börja med min hissa och dissa lista igen. Dissa en sak, hissa två, man måstge ju se til det bra samtidigt som man måste få klaga..Sååå:

Dissa: Hemlängtan och saknad. (Jag vet två saker men dom går i varandra).
 Hissa: Vännerna både här och hemma som gör allt lättare. 2. Bra musik. Daughtrys låtar och givetvis Simple plan, för stunden " I miss you". Den st'mmer perfekt.

Lots of love

Josefina <3
          xxx  
            ooo

Kommentarer
Postat av: Becca

Du måste boka in lite tid för prat med mig snart, känns som du pratar med alla "andra" utom mig.. Alltså prat prat, inte bara skrivande på msn för de tycker jag att vi gör rätt ofta ändå ;) Två tredjedelar har snart gått av januari, du vet vad det betyder gumman. Även om det känns som tiden kanske står stilla ibland så tickar klockan ändå alltid på i samma takt som vanligt! Saknar dig ängland(L)

2008-01-18 @ 00:02:41
Postat av: Jessica Essén

hehe vilken partpooper du är:D du förstörde mig dag totalt nu :D otur att klockan precis slagit över 00.00 också.. så nu kommer jag må dåligt i 23 timmar och 56 minuter :D hihi, men tack för hjälpen för design.. jag har baradig att tacka. Men jaa. jag menar min vita ruta till vänster. där alla mina inlägg är. Jag andvänder mig utan fashion tror jag.. :D kramar

2008-01-18 @ 00:05:28
URL: http://jessicaessen.blogg.se
Postat av: Fie

Aah gumman du ska veta att dagarna här nere i Jönköping går mycket lättare när jag får prata med dig :) Saknar dig massvis.. Vi får också ta en snackstund någon dag.. Det har ju inte blivit av.. Jag har svarat på ditt brev föressten :) hihi! Men det kommer jag inte kunna skicka förns på måndag ändå :P men i alla fall! Det är ett brev på G ;) Love youuu!

2008-01-18 @ 12:18:15
URL: http://sofiehellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0