En vecka, tre dagar, Fem veckor imorrn

Fy vad jag är uttråkad. Inget kul att sitta vid datan längre. Eller jo lite när man pratar med folk men känns så meningslöst. Men vad ska jag göra? har för sjutton skrickat iväg sju brev didag, så handleden behöver nog få vila från skrivandet. Ska börja pyssla med mitt nästa projekt med men det tar lite tid att komma igång. Efter helgen så blir de nog bra.

Om en vecka och tre dagar försvinner Emma till alla möjliga olika länder i asien plus nya zeeland oxh australien. Ensamt..I tre dagar (typ) åker alla bort här, skönt! Men ensamt. Men skönt;) Imorrn är det, som älsklingen påminde mig om fem veckor kvar. Har klarat tre veckor. Hum. Det går rätt bra. Sista två veckorna kommer gå fortast. Speciellt som barnen har lov så blir de nog lite aktiviteter. bla london. undrar om jag ska med?

Gissa vem som väckte mig inatt? Behöver jag säga mer än att det är den yngsta, otacksamma lilla skitungen? Han blev "told off " av julie imorse för att han väckt mig. Hehe. Hade hemska ungar hem från skolan idag, var nära att göra många olagliga handlingar under loppet av trettio minuter. Efter lite mat i magen och en Becky här lyckades jag lugna ner mig. Bra de.

Annars jaa. Har inte mer att skriva faktiskt. Inget kul heller direkt. Är på en liten ruta i spelet där jag får stå över en omgång. Kan vara skönt det med. Antar jag. Plusset för dagen var absolut fisens brev hihi:) tack gumman dka skriva långa svar i helgen. tror jag. om handleden pallar...

Ta hand om er. Ha en bra helg.

Jag saknar..

Lots of love
 Josefina <3
        xxx
          ooo

Kommentarer
Postat av: A

jag vill till nya zeeland! jag vill bort

2008-01-24 @ 23:39:03
URL: http://metrobloggen.se/detskrivnaordet
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt hjälp med att
byta header. bra blogg du har förresten.

2008-01-24 @ 23:41:25
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: Mr. Pitt

Jag är rolig :)

2008-01-24 @ 23:52:40
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se
Postat av: Anna

Ja jag förstår att det ska bli skönt att komma hem, kanske till en arbetslös vardag men va fasen, vi är ju unga! jag själv är lite velig om jag vill hoppa av skolan eller inte. Klart jag är på på utgång när du kommer hem :) min favoritsysselsättning, haha nästan. Känner mig rätt duktig med träningen, blir ju 3 ggr i veckan, behövs verkligen! men du ska träna på friskis eller?

2008-01-25 @ 17:55:43
URL: http://kentberoende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0