En bra dag, dalig efter middag, bra slut

Dagen var bra, gjorde strykningen(tva timmar), var ute o gick med Emma, tranade "friskis a'la fia" och sen var det dags att hamta connie. Hamtade toby en timme senare, uups hade glomt spisen pa (lag varme) sa in "stew" vart lite overkokt men atbar..bla sa barnen, skit i de da sa jag. Hade haft en mardrom med toby och det bara ar sa, nogon gang nar folk bara talar om hur dalig man ar, att man inte bryr sig "0m nogon annan an dig sjalv och din familj som toby sa snallt informerade mig om idag) och att man ar hatad, da far man nog. Han passerade gransen idag, ar trott pa att vara hans javla slav nar han inte ens ar tacksam.

Otacksamhet ar det varsta som finns. Fick nig iaf, agerade oerhort barnsligt men tjurade i nagra timmar, vagrade hjalpa honom fixa flingor(han kan fakiskt sjalv) o sa vidare tills jag nog, tror jag, lyckades fa honom att frsta att han verkligen sarat mig. Lyckades dessutom beretta for honom hur otacksam han ar, vilket kanske var att ga for langt. Men som sagt ar gransen passerade sa ar den.

Pannkaksdagen idag( tydligen var den inte fors nasta vecka men vi trodde den var idag) vilket innebar att jag efter tre timmars misslyckad matlagning fick gora pannkakor..dom vart iaf perfekta, dom engleska pannkakorna gors pa mjol,agg och mjolk. Smakade inte mycket. Connie fick den forsta som var " den mest perfekta pannkaka hon nogonsin sett". Bra att nogon saer nogot bra...at min forsta med nutella, mumma forsta tuggorna, att jag inte larde mig pa rhodos...man mar lite illa efter ett tag;)

Julie kom hem, berattade om toby och allt kandes battre som vanligt nar julie ar tillbaka. fick mina ridbyxor antligen, grenen ser ut att sita vid knana ska prova do strax..hum.

Har just gjort klart shoppingen pa tesco.com riktigt roligt;) tvarr kommer dom inte fors fredag morgon, inte bra. Har bara smor och en youghurt i kylen. Och en lok som gick ut 29e dec...tva ol finns nog med tror jag. SKoj!
Pratade med pappa, ha sa kul i salen du;) Pratade med Martin som ringde lagligt just nar jag lagt pa, humoret ar pa topp igen. Basta botedlet mot daligt humor ar bra samtal med folk man tcker om.

Imorrn ar det ridning pa schemat, ceasar el wesley det ar den stora fragan? Hum. far se imorrn. maste sova nu sa jag orkar upp. Blir hamtad nio, vilket innebar att jag maste ga upp tio min tidigare for frulle..pust;)

Natti natti mina vanner, hoppas alla har fatt sina brev nu och att jag inte glomt nogon! Skriv en kommentar om ni fatt snalla;)

All my love
Josefina<3
     xxx
      ooo

Kommentarer
Postat av: Becca

Du vet ju redan att jag har fått mitt, men ändå ;)

2008-01-30 @ 10:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0