Emsie =)

Igår ja, så käkade vi hos Nick på kvällen, mycket trevligt, och mycket gott. Emma och jag gick tillbaka hem til Julie och kollade Step up filmen på datorn, vi gillar den masor båda två. Tydligen kommer det ut en två i februari=)

Sedan idag så gick Emsie och jag ut och gick långpromenad. En och en halv timme var vi ute,varav det regnade en hel timme av dom. Och då menar jag spöregn. Jättekul. Men skönt. VI bor uppe på en kulle/berg vad det nu heter, hill på engelska. Vi gick hela vägen ner till Box som ligger i botten, trodde botten var vid min vanliga runda när jag går "around the valley". Haha knappst. Så nu gick vi heela vägen ner och sen heela vägen upp. Ska försöka gå den med henne varje dag är det sagt. Imorrn ska vi åka och fixa hästarna:) Spännande:)

Sian var förbi en sväng med, hon kommer förmdodligen ner till stallet imorrn, o sen kanske jag följer med henne och handlar. Dagarna här har genast blivit mycket ljusare=) Ska försöka stanna kvar på det här humöret..

En liten tanke till scampii med som verkar ha skadat tassen och knappt kan gå..:( Suck. igår åt han inte, vilket iofs på att han smält i sig en hel tallrik med gåsfett (varför julie nu sparade det i en tallrik är det ingn som vet! ) tidigare i veckan käkade han upp fyra frysta kycklingbröst. Blää äckelhund. Okej om han käkar mackor som ligger framme det fattar jag med men frusen rå kyckling? Knäppishund..

Det här ska bli bra =) En ord till pappa med: Hämnden är ljuv..mohaha<3

Kommentarer
Postat av: Becca

Väntar med spänning på vad du ska komma på för hämd.. haha duuu är bäst! :D

2008-01-15 @ 10:18:22
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0