Busy

Oj oj idag har jag varit upptagen heela dagen. Kändes himla bra faktiskt. Efter att ha dumpat barnen i skolan och fått reda på att Callum var hemma, sjuk, så åkte jag till stallet med Emma. Vi fixade att ta ut allihopa utan att skada oss( lerigt, regnigt och hästar som inte varit ute på fem dagar, julie gav mig ordentliga varningar). Vi mockade ut, jag lycades faktiskt, och ja ungefär vid tolv var jag hemma. Vi hann med lika mycket osm julie gör när hon dessutom inkluderar ridning en timme i den tiden:P hahaha

Kom hem, duschade, käkade, spelade halo 3 med en överlycklig callum. Jag lyckades döda honom två gånger, han dödade mig minst 23. Suck:P Sen sprang jag ut med hundarna, dammsugade, iväg till Sian en sväng=) HÄmtade Connie, gick tillbaka till sian. COnnie slutar halv fyra, toby sa at than skulle sluta fyra. Så hann bara tillbaka till sina ca 10 min innan jagh gick upp efter toby. Tror ni han kom ut? nej. Tror ni det var som jag trodde, att hans lutade halv fem? japp:P Gick tillbaka till sian ytterligare tio min:P

KOm hem lagade mat, hamburgare, pomme och BÖNOR:S till barnen, poasta och en jättegod egen pastasås till mig=) Sen kollade jag i resekataloger, vill åka!=)

Igår var de så himla socialt och bra, sina kom hit igen efter jag hämtat barnen, big cal kom också en stund och gjord emig avundsjuk, berättade om sin toppenresa och nyår i andorra..Blä på honom.

Iaf så går de rätt bra för stunden. Mräker verkligen hur mycket det gör när jag får träffa Sian coh Emma, allt blir bra plötsligt!

To see you when i wake up is a gift i didn't think could be real
To know that you feel the same, as I do, is a dream for me.
You do something to me, that I canät explain.
So would I be out of line if I said:
I miss you..<3

Kommentarer
Postat av: Becca

Tur att Sian och Emma kan förgylla dina dagar när vi här hemma inte är i närheten, du kommer fixa det här gumman :) yamatwfe(L)

2008-01-16 @ 13:50:21
URL: http://beccaaa.blogg.se
Postat av: Emelie

Skönt att höra att du finner lite ljusglimtar därborta på andra sidan av det stora blå ^^, Tvivlar iofs aldrig på att du inte kommer att fixa det här vännen min, för det vet jag att du gör! Du är stark! Starkare än mig, hehe. Ha det toppen bra nu gumman

2008-01-16 @ 14:45:15
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0