Brevskrivardag=) (( På förfrågan: 37 dagar kvar ))

Idag har jag skrivit brev, eller mest fixat kuvert haha. Skulle ju skickat för länge sen (sorry jenn du har fått vänta längst) Men iaf. Postkontoret var stängt idag på eftermiddagen vilket smarta jag glömde. Så nu LOVAR jag dyrt och heligt att imorrn skickar jag alla brev till alla mina underbara:) hihi;) fie, du får inget för du har redan fått;) hehe.

Annars var jag nere i dalen och promenixade igen, känns skönt att komma igång med den promenaden igen, den är toppen! Pratat och vart social med dom flesta idag, bus mest tror jag haha. =) Blev på bättre humör, min morgon var hemsk! Eller natten snarare:P

Hade stora problem med att somna igår igen, och bara någon timme efter att jag somnat (typ kvart i två på natten) så kommer toby in i mitt rum gråtande och frågar vart julie är. Sen går han upp igen innan jag hinner svara, vilket innebär att jag måste springa efter och fråga om hon inte är i sitt rum? Hon sa inget till mig om att gå någon annanstanns..hum. Satt och tröstade honom och masserade hans onda ben i över en timme..Frågade sammanlagt fyra gånger om han verkligen tittat ordentligt i julies säng och han försäkrade att det hade han och hennes jobbkläder var borta så hon skulle säkert inte komma tillbaka på morgonen.nehee de va ju underligt tyckte jag. Fick honom lugn, gick o la mig igen, men väntade på att han snart skulle komma ner igen eftersom han inte somnat. Kunde inte somna om efter en timmes sittande i ljus. Suck. På morgonen var jag fruktansvärt trött, fick då reda på att julie varit i sin säng hela tiden...-.- suuuck. TYPISKT toby, varje morgon eller em är det alltid samma sak "can't find my..." o så ligger de mitt framför näsan på honom.  || Tillägg: Han hade inte ens öppnat dörren dit in, han skyllde på att han sett connie men inte julie. Connie sov inte därinne inatt...

Var nära att strypa ungen, men igick o la mig och sov två timmar till när jag kom tillbaka från skolan, vilket gjorde att det var ganska okej ändå.

Har lekt med båda grabbarna nu ikväll, kuddkrig, fäktning (som slutade med att callum av misstag fick in en fullträff på tobys ena skinka,, julie kom in i samma ögonblick och sa "punichment for this is gonna bve that toby says "kiss my ass cal" and you will have to kiss away the pain".  haha. Stackar callum.

jaja. orkar inte skrva mer för idag. Hoppas jag får träffa Sian imorrn =)


All my love
     Josefina <3
             x x x
               ooo

Kommentarer
Postat av: Fie

jag har i alla fall skickat brevet till dig nu ;P du borde väl få det i morgon tror ja ;P moahahah! Love youuu

2008-01-23 @ 22:11:58
URL: http://sofiehellberg.blogg.se
Postat av: Becca

Ja du den där Toby.. men snart gumman har du tröstat honom för sista gången. Vad står nedräkningen på? :) Tack för en trevlig stund på msn iaf.. ska tjata på pappa om lägenheten! ;) blidde inget brev idag heller, men lovar att det blir ett snart i dagarna (L)

2008-01-23 @ 23:05:10
URL: http://beccaaa.blogg.se
Postat av: Jessica Essén

Jag vet, jag vet. Det är helt galet.. Han var ju en riktigt ögongodis. Och återigen har jag lyckats med designen tack vare Jossaass.. :D tack tack :D FÖRESTEN.. när man snokar runt här. VART ÄR DU???? :D Kramar

2008-01-24 @ 02:12:46
URL: http://jessicaessen.blogg.se
Postat av: Anna

haha ja det var ju inte världens finaste blogg om man får säga så och herregud vad tråkigt politiksnack han höll på o tjafsa om. USCH. hur har du det i England? :) puss

2008-01-24 @ 19:22:17
URL: http://kentberoende.blogg.se
Postat av: Jessica Essén

Det sämsta man kan göra när man ska sova är att räkna får. Man blir så frustrerad om det händer något så oväntat :D
Fan va mysigt, hur länge blir du där då?
Btw. Jag har nya bekymmer nu :D hehe den jag ska försöka klura på designen själv nu :D jag har bara tagit hjälp av dig. Tummen mitt i handen!.. Det hade dock ingenting med blogg att göra. Det där med tummen alltså. ta det lugnt i stora byn. Pussåkram

2008-01-24 @ 20:39:32
URL: http://jessicaessen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0