Skratta!

Haha oj det händer grejer i Colerne numera;) Pizzapartyt i lördags kommer inte ihåg om jag berättade om det. men det var kul! Ska ha det när jag kommer hem så får ni se vad det är;) Igår gick jag inte ut på hela dagen, julie avrådde mig, sa att det var för kallt..haha. Jag var faktiskt sjuk på eftermiddagen, trodde nästan jag hade feber där ett tag. Alla symptom i form av nysningar 18gg per minut och svullna ögon försvann efter maten typ..haha..skumt;)

BigCal kom, vi kollade filmen "million dollar baby". Julie hade ju så snällt upplyst honom om att hon skulle sova, men att jag kunde sitta uppe med honom. Tur för henne att jag inte var ett dugg trött;) Gick ut i regnet med hundarna mitt i filmen, det RANN vatten om håret när jag kom in...Kommenterade senare att gubben på tvn såg hemsk ut, Cal började skratta massor, jag undrade i mitt stilla sinne vad jag nu sagt för konstigt (man vet ju aldrig om dom uppfattar mig rätt). Han sa iaf "Can't believe you said that when you have a hair looking like that" och sen rufsade han till hela kråkboet ännu mer. Schysst liksom, han mobbade mig massor för mitt blöta hår..Suck.. :P

Klockan ett tyckte jag det var dags att krypa ner, Cal tyckte jag var värdelös som gav upp tvtittandet, men vad sjutton jag skulle ju upp! Fem timmar senare vaknade jag igen, dags för en ny dag..som blev bra!:) Tog en promenad i solskenet direkt imorse när jag lämnat connie(trodde jag skulle direkt i säng men var jättepigg konstigt nog.) Underbart vacker med solen som gick upp, halvfrusna åkrar, underbara vyer och jaa de tog andan ur mig. Ska ta den promenaden varje dag nu och försöka få med mig kameran:)

HUm annars? Ja det närmar sig kan vi ju konstatera. Älsking vad var det för nummer idag? 25 just de ja..hur mycket är det? nada.

Fick ett mail av Kacka som var rätt kul:

"Vattensäng kunde man prova i den här affären, bra pris och den såg riktigt skön ut. Det var bara det att det var en bassäng med en madrass över, så när konsumenterna skulle provligga sängen gav madrassen vika och dom blev dyngsura. Ingen blev arg utan alla skrattade av de som hade hamnat i vattnet. Hade det varit jag så skulle jag ha blivit rejält arg." haha kan se kacka skrikande och plaskande skrattandes men samtidigt högröd i ansiktet av ilska..hehe;)

Dagens ordspråk:
Klicka för mer information om detta ordspråk! Allt som är officiellt får mig att skratta.

Jag vill lägga till något...Skratt är inget man kan vara utan. Skratt gör dig lycklig. Skratt gör andra lyckliga. Mer skratt åt folket!;)


Det var allt för idag, ledsen för att det blir så långt. Finns mycket jag skulle kunna skriva här. Men det blir väl långt ändå. Min blogg utgör mer en hälften av den terapi jag behöver i mitt liv. Den andra hälften kommer genom vännerna..;) tack mina flickor för att ni finns där, lyssar, skrattar (se :viktigt), komemr med råd och förstår mig. Jag kommer alltid att försöka göra det samma för er.

All my love
 Josefina.<3. X

Kommentarer
Postat av: Becca

Skratt är bra, det är väl vad jag gör åt min värk i benen.. eller skrattgråter :P Wiiie, ännu ett långt inlägg. Hoppas på en pratstund på msn imorgon (L) yamatwfeae

2008-02-05 @ 20:28:14
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0