Lordag igen! Sista i Colerne..

Sista i Colerne minsann. INte klokt vad tiden gar. Kanns som det var igar jag var i charmouh pa maskerad, det ar en vecka sen! Om en vecka den har tiden ar jag ute o flanger pa parlans rygg, mys! :) Saknar min lilla hast!

Ikvall ska vi ut o kaka med typ halva nicks familj som ar har, hans syster = son och kompis, hans bror och tva barn och formodlige ocksa hans pappa. Vi komemr bli typ femton tror jag, oj oj;P

Fick just mail fran sisa hopp aupairen. Nu sitter vi i skiten. ..Eller aa julie gor..:P hehe. Far se hur de gar.
Imorrn ska jag ta min sista ridtur har ocksa, ceasar star pa schemat, ska ha lektion for catherine..blir nog mycket bra:)

Orkar faktiskt inte sriva mer nu mina fingrar ar iskalla..ska ga ner o fixa pa min salen 2007 video som antlgen ar pa g! Raknar med att den ska vara klar innan jag aker...Hehe far se. Har ju haft ett par manader pa mig:P ihi

Saknar er mina vanner mindre an en vecka. Sen ar jag hemma for att stanna! Om jag inte aker till usa forstas, an fa jobb dar om jag vill8-) hehe. Nejtack, aupair jobbet ar gjort for gott..:P

Love and hugs and lots of kisses
Josefina<3

Kommentarer
Postat av: Becca

See yoooou :) Ett brev är snart på väg! LOVE (L)

2008-02-23 @ 23:22:03
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0