Fredag! Två veckor kvar:)

Blev inte att åka till charmouth i helgen, julie ska jobba. Hum. Är faktiskt besviken för det, betyder att jag inte får träffa wendy o chris, OCH att jag inte får tillbaka min bok som jag inte ens har läst. suck. Ska strax till hästarna, vill bara at tni ska veta att allt är bättre idag. Boz kom in igår när jag var uppe i en vacker liten gråtattack, han fick mig på bra humör, skrattade så jag tjöt(ännu mer) resten av natten typ. Pinsamt dock han har mobbat mig hela dagen....

Hittade en ask toffefe igår, åh vad glad jag blev. hehe:) nu ska jag till hästarna o lasta hö, håller för övrigt på att dö i nysattacker, såå jobbigt. Piriton tabletter nu, hoppas jag blir bättre.


"life is not about how many breaths you take. It's about the moments that takes your breath away."

Ett extra tack för breven som trillade in idag, Bus var busig, Jenn och Effi lyckades ta sig i kragen och lysa upp mitt liv lite, tack tack =)

Grattis till Sandra med som visst ska åpå intervju=) SKoj! Hoppas du får de.


All my love
    Have a great weekend!

Josefina
   xxx
    ooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0