El día de los corazones..

Har aldrig gillat den här dagen. Aldrig. Men har gjort mitt bästa för att göra något bra av den. I början var det jag o Sassa. Sen vart det jag och min busigaste bus=) I år. Ja. Värsta dagen hittils på många sätt. Hittils finns de två saker som varit bra idag oc ett tusental dåliga. Great experience. Älsklingen var det iaf som gjorde dom två bra sakerna:) <3..

Började med att Boss kom igår. Skulle bli kul, trodde jag. han är okej, javisst, lite rolig, pratar fruktansvärt fort o svårförståeligt, o så. men jag känner inte för sällskap dygnet runt. Barnvakt åt en sextonåring. Han snodde datan hela kvällen. Okej, jag behöver inte sitta där jämt. Men iaf. Blir ju på taskigt humör när jag inte pratar med folk jag gillar. Gick o la mig efter ett halvhjärtat försök att se en film med honom, såg tio minuter, båda tyckte den var tråkig, eller ja, han iaf, jag var mer trött.

Kunde inte somna dock, var fortfarande vaken när Julie kom hem vid 12-tiden. Hörde henne prata med Boss, och hörde henne nämna mitt namn både en och två gånger. Det hadnlade om att jag blockerat hennes rum hela kvällen/natten innan. Vet inte vad mer hon sa men det gjorde mig pisssur. och besviken. har hon några problem så kan hon ju ta det med mig. Har hört henne klaga förr på att jag sitter mycket vid datorn, så är knappt inne på kvällarna länge. Men ändå. Den kvällen had ejag fixat hennes inbjudan till hennes 40års fest. Sen sa hon att hon skulle sova vid 22 ungefär, men vi satt o prata ända till elva, mest hon om festen på lördag. Så de va fan inte jag som blockerade hennes rum hon pratade ju...! Dessutom sägerjag inget om att hon väcker mig varenda jävla morgon vid halv sex/halv sju när hon går upp, ingenting om att dom aldrig är tysta, att jag inte fått sova mer än max fem timmar i sträck sen jag kom tillbaka. Ingenting har jag klagat på- Så varför?

Nu vill jag härifrån. Vet inte om jag vill hem direkt, men bättre det än här. Tacksamthet finns det uppenbarligen ingen, att jag håller henne uppe (som hon uttryckte de) kompenserar tydligen inte alla miljarder kvällar jag sitter med ansvar för barnen, trots att det egentligen bara är 35 timmar i veckan jag ska göra. Hon har skaffat sig ett liv pga av att jag här här, visa att hon uppskattar vad jag gör finns inte. Är trött på att städa köket efter varje gång någon har ätit något för att dom inte kan diska/ställa in efter sig. Är trött på deras sätt helt enkelt. Jag lärde mig fan som femåring att man stller in smöret i kylskået när man är klar. Suck.

Vet inte vad jag ska vara utklädd till i helgen, Har inte ens lust att åka. Sällskapet är inte så skoj längre, varför ska jag anstärnga mig känns det som. Enda plusset är att toby verkligen varit bra de senaste veckorna, inga trauman varje dag iaf. Connie gullig som vanligt och till o med callum pratade massor igår.

Åh låt mig sova och vakna upp den 29e.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag jobbar på Fräcka Fröken på Kungsgatan :) trist det där med Julie, det ordnar sig säkert! Snart är det den 29:e !

2008-02-14 @ 17:23:17
URL: http://kentberoende.blogg.se
Postat av: Becca

Fick du inget brev idag? Tråkigt de där gumman, men jag kan säga att jag förstår hur du känner dig.. jag har fått uppleva samma sak att dem inte är tacksamma. Det är nog typiskt engelskt beteende verkar det som. Du är snart hemma, imorgon är det bara 2 veckor kvar! Yamatwfeae (L)

2008-02-14 @ 20:34:30
URL: http://beccaaa.blogg.se
Postat av: Santojärvi

SHiet, bara två veckor kvar. jäklar vad fort tiden går :)Kram

2008-02-14 @ 21:02:31
URL: http://goldticket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0