Ännu ett eventuellt sista..;)

Blir nog ett på torsdag med ser det ut som..Idag skulle jag följt med Catherine och fixat hästar. Men efter en lång kväll och natt i högfeber, en huvudvärk jag aldrig känt en liknande sådane förut och illamående. Så jag bestämde mig för en innedag. Vi ska ju faktiskt till Centerparcs imorrn:)

Gud jag måste snart börja packa ordentligt. Packar nog ner datorn idag. Resten åker ner på torsdag. Är nog hemma runt nio på fredag. Det ska bli skönt att komma hem. Jag har aldrig saknat någon så mycket som jag saknar dig just nu. Det är helt sanslöst. Men men. Det är nog så när man verkligen tycker om någon<3

Jag vet ju varför jag frös så mycket igår iaf. Feber kallas de. Borde ha brännskador efter badet. Ibland ska man ha tur =)

Ja vad mer ska jag säga. Ska bli skönt att komma hem helt enkelt. Äta riktig mat. Marabouu:) hihi. Bus jultomten kommer hem iform av en ängland som återgår till att vara ängel = ).

image206image207

Kommentarer
Postat av: Anna

haha jaså du tycker vi blir allt likare varann :) jag håller såklart inte med dig! Jo det skulle va riktigt kul att åka som Au-pair, men det är mycket att överväga, och jag har ju tid på mig! Att börja med nåra månader är säkert klokt, ifall man inte vill stanna längre sen när man väl är där. Hur känns det för dig att snart åka därifrån då? jobbigt men skönt eller? Hoppas resan hem går bra! Haha ja jobbet ja, typiskt mig! puss o kram

2008-02-26 @ 16:02:05
URL: http://kentberoende.blogg.se
Postat av: Becca

Vad är de där för bild på oss två? Har aldrig sett den tidigare. Skönt att du snart är hemma.. Hoppas du har plats i magen för panacotta, dumlekakor och kladdkaka som jag ska baka till dig någon dag ;) Vi måste ses en kortis innan måndag, du får klämma in mig i ditt fullspäckade schema!! måste nog förbereda dig lite inför Tejpfabriken :P love love love från buuuus

2008-02-26 @ 18:27:51
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0