Ännu en vacker dag i Colerne..

..som ska spenderas nere hos hästarna, ska gå igenom floden i botten av dalen där och plocka upp grenar och sly så den inte svämmar över igen. Suck. Toppen, känner inte alls för det. Hade nog feber igår kväll, var färdig för sängen redan vid nio, men pappa ringde och pratade bort över en timme till. Sen lite prat med älsklingen, SEN skulle jag sova. Trodde jag. Två minuter efter jag släckt kom Julie och Nick hem, vilket innebär att jag inte kunde sova på ytterligare en stund. Klockan var över tolv..:S

Vaknade tidigt imorse, sju var de nog, tänkt att folket måste slå i dörrarna, prata i normal samtalston och slamra med allt i köket så tidigt.. Pust. På toppen av det kom TOby in vid 8, sa " Du måste gå upp, vi ska åka om 20 min". Jag bara va, nae Spencer kommer väl?. Han: Ja jag vet!. Jag: Men vi ska ju int eåka förs halv tolv". Han: Jag vet! Jag irriterad: Ut jag får sova hur länge jag vill!!!! Sur vart jag. Grrr gick upp iaf sen. Kunde ju ändå inte sova när alla höll på.

Igår gjordejag int emycket jobbar på övertalningen att få över Sandra och Eme, det ser väl ganska mörkt ut nu tror jag:( Sörjer skapligt. Men hoppet är det sista som lämnar en;)

Imorrn kommer tydligen "naughty Sian" (bigcals mamma) upp hit, med Boss också. Eventuellt bigcal med skulle jag tro. Söndagsmiddag hos Nick kommer nog bli väldigt trevligt, dom är himla kul dom där tre. Boss kraken har ett krav på sig att "komma ut ur garderoben" innan han fyller 18 (15 nu) annars förlorar hans mamma 20 pund. Hehe schysst mamma som satsar på att sonen är gay;) Hehe.

Så ja, idag blir de kanske bio med efter vi vart hos hästarna, sen ska vi ha "cury takeaway" vilket låter toppen i mina öron. Hoppas jag slipper betala;) hehe ne vars. Nej nu ska jag göra mig iordning för att åka o plocka sly. Suck. Vi ska grilla där nere med, dom där vidiriga korvarna, de håriga kycklinglåren och lammburgare..mmm min dag är bra;) hehe.

Nehep. Ska väl slänga in ett ordspråk med:
Klicka för mer information om detta ordspråk! Att kunna behålla sina vänner, är en större konst än att vinna dem.
Sant. Det känns som vi är på väg mot ljusare tider?:)

All my love
Josefina<3
     xxx
        ooo



Kommentarer
Postat av: Becca

Jag skulle ge så mycket för att få tillbaka vissa stunder, men då är då och dem stunderna kan vi aldrig få tillbaka. Fast jag vet att du snart är HEMMA här igen och då kan vi leva om vissa stunder, eller skaffa oss ännu bättre minnen :)

2008-02-09 @ 23:15:09
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0