Annons: Svensk vacker blond flicka på zoo

Igår var det en underbar dag i Colerne, Solen sken och det var vår i luften. Jag var i stallet HELA dagen, mellan 9.15 alltså:p red i över två timmar, bilder kommer längre ner=) Morgan tappade en sko och slo i sin bakhov, så catherine bad julie ringa hovslagaren som faktiskt kom två timmar senare. Bara för att han gillar julie. Haha.

Hovslagaren är en rolig engelsman som heter Chris. Trodde han var någonstanns över 25, men visade sig att han var 33, gift sedan tre år tillbaka och hade en pojke på ett. där ser man. Iaf har träffat honom två gånger innan, han är jätteintresserad att få höra om sverige jämnfört med england och skämtar mycket med mig(förstår oftast inte allt dock hehe). Iaf. Den här dagen kommer han ur sin lilla bil, med mobilen i högsta hugg och säger det första han gör " Hi, alright? I have a good friend of mine who really likes beautiful blond swedish girls, can i take a picture of you ( de hade han  nog redan gjort ) and send it to him?."

Haha. ja ja,redan gjort liksom. På kvällen var det dags att gå ut och fira rosco (ross) som fyllde ja vad det nu var något på 30. Thairestaurang stod på schemat, jag, julie nick, becky och ross, ross mamma, styvpappa roger och styvbrorsa greg(?).  Hamnade mitt emot greg som satt och stirrade på mig hela tiden, han har nog aldrig sett en blondin tidigare, suck. hatar sånt. Även styvpappan hade uppenbarligen något problem glodde alltför mycket, han är typ 60, huh!
Iaf. Becky visade kort på tom o spencer, sen skulle hon absolut ha kort på mig, (kort nummer 2), då skulle ross också ta ett(tre) . Greg ville gärn a ha ett verkade de som (dom satt o skämtade om de hela tiden, hänger inte riktigt med i konversationerna när vi är ute sådär. För det mesta sitter jag i min egen lilla värld, skrattar när andra skrattar och svarar när folk säger något till mig) haha. Så Becky skickade kortet till greg, men två minuter senare smygtog han ytterligare ett på mig...

Herregud kändes som att jag var på zoo eller så. Alla som vill: kom och ta kort på den blonda tjejen från Sverige liksom! Dessutom har dom i sina snabba roliga konversationer många skämt som anspelar på sex och vips, rätt som det var innan vi skulle gå och chokladbitarna kom ut , slänge ross styvpappa en i urringningen på mig! RÄtt i sidan på bhn fastnade den! Satt i total chock! har sett människan två gånger och ja där satt den. Alla skrattade, jag med efter att chocken hade lagt sig. Men iaf. Hum.

Så, ja, jag är populär här pga av mitt blonda hår. Skoj. SKa börja ta betalt som Martin föreslog, då blir jag nog rik. Ska ställa mig på stan med en skylt. Hehe bra affärside.;)

Nej ni små vänner. Här är bilder från vackra colerne i solsken. Underbara vyer och utsikter...

En liten tanke idag med istället för ordspråk: Idag är det exakt två år sedan som något hände med min stöttepelare, framför allt vad gäller ridningen. FÖr två år sedan åkte du hemifrån för sista gången. DU kom aldrig tillbaka. Du låg på lasarettet i ca två veckors tid, lidandes. Jag satt där med dig någon gång. Var livrädd att du skulle dö just då. Funderade på vad jag skulle göra. Minns sista gången du såg på mig, kramade min hand. Jag glömmer dig alltid, i mit hjärta och i mina minnen lever du alltid kvar. Jag älskar dig farfar<3

All my love
Josefina<3.X.
Kathryn på morgan, jag(på ceasar), utsikt tillvänster om Colerne, Colerne snett nerifrån, catherine med stela ben i stallet efteråt)
 


Kommentarer
Postat av: Becca

Lite skillnad på Colerne nu och när jag var där :) det är fint. Kul att du är poppis vännen ;) haha. Miss yoooou. tack för brevet (L)

2008-02-07 @ 21:44:49
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0