En toppen dag där någon måste ha bytt ut min häst!

Igår gick jag upp tidigt för att åka till Johanna i Sörping. Därifrån tog vi bil ut till hästarna, och vi hade äntligen vädret med oss! Det var lite kallt först, men vi kom ut ganska snart och gud vilken ridtur vi fick till! Johanna lärde mig ett litet knep och vips utan någon större ansträning gick både pärlan och Jasen som rena dressyrhästarna! Det var helt sjukt, jag kunde inte sluta le! Min pärlahäst krökte nacken i en vacker båge och vilket steg hon fick, wow!

Sen åkte vi in och firade med en kebab på skarphagen, vi hade så himla mycket tjejsnack alltså! Sen vätnade jobbet 16-22.30 som omväxling, och tiden gick fort :D Vi busade ltie med, la in massa julkort i mina kära kollegors skåp, hoppas dom blev glada:D

Efter jobbet åkte vi hem till johanna, käkade lite och efter mer tjejsnack och något som växlar mellan frustration, besvikelse och lättnad, somnade vi helt utamattade frammåt halv två!

En toppendag helt enkelt! 

Jag älskar min Pärlahäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0