City Gross personalfest!

Ja Jäklar det vart en trevlig kväll! Efter fredagens sena kväll hemma hos Kani (Han bjöd mig, Kristina och Josef på fantastiskt god mat, kock som han är:) ) så var jag mycket trött på lördagen. Dock tog jag mig ner till stan, träffade Carro och Felicia och vi gick hem till Carro. Ida joinade, stackars Biniam som enda kille:P Han fickinte många minuter i badrummet;)

Taxin kom halv fyra, kändes sjukt att börja dricka redan då! Men men. Kom till CG massa folk var där och vi sörjde med de som var tvugna att komma efter pga av jobb, men de kom faktiskt bara en halvtimme efter oss! Andreas berättade endast att vi skulle sätta oss i bussen, men väl där en halvtimme senare berättade han vart vi skulle:

Karlsbergs Bryggeris lokaler i Bromma! Tillsammans med Brommas och Kungens Kurvas butiker, plus nån EKO från nånstanns, vi var ca 300 pers. Andreas bjöd på dricka i bussen. kön till toaletten kom gaaanska fort, haha. MYCKET trevlig bussresa upp med massa skratt. Kom dit (vi var först) ganska snart kom dryga brommapojkar och försökte, ja va ddom nu försökte få sagt med sina sånger, o efter en hel del mingel vart det julbord. Två dricka till maten, plus fem drinkkuponger var definitivt nog med dricka för hela kvällen! ;)

Sen vart det party helt enkelt, dans, tjejsnack en hel del med Catrine, karaeoke ( inte för mig) och självklart en hel dans, bla en del bugg med Chrille, usch jag blir bara yr i huvudet! ;)

Klockan kvart över ett ( egentligen alldeles för tidigt, men jag vart sjukt trött när jag satte mig ner kl 1 så jag väntade bara på att bussen skulle gå), så satt jag iaf där bredvid Chrille och oj vilken härlig huvudkudde jag fick.

Det vart tyst på bussen ganska fort, bara stackars Chrille och någon mer som var mer partysugna. Dock tvingade jag honom att sitta stilla, (jag sov ju! ) så även han segade väl till vartefter. Kom till norrköpings resecentrum strax innan halv fyra, tog taxi med Karin och Andreas, vilken han bjöd på, jag har en jäkla bra chef alltså :)
 
Megabra fest och stämmningen idag på jobbet var rätt bra alltså:) HIhi.

Tack Andreas för bra fest !!

//'
Puss Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0