--> Update

Jaha. Det blev ingen ballongflygning. För dåligt väder. Blaah. Åkte och handlade med Pappa istället. Lyckades övertala honom att köpa både det ena och det andra. Mohaha.Annars är jag helt död nu. Håller nog på att bli sjuk är det värsta. Hoppas inte. Men kanske. Hampus är sjuk för sjunde dagen nu i körtelfeber. Ännu mer Blaah. Jag ska inte bli sjuk. Sk nog åka och köpa kebeb och hälsa på Vickan, som hade en hel del grejer att berätta för mig. Eller. Jag hade missat helt enkelt. En VÄLDIG massa saker. Måste nog åka..:)

Hörs kanske sen!

/ Josefina

Kommentarer
Postat av: Becca

Trist att det inte blev någon ballongflygning.. Jonathans upplevelse är iaf förbrukad nu, fan vad det gick undan. SES SNART? :)

2008-08-18 @ 13:00:10
URL: http://beccaaa.blogg.se/
Postat av: Marianne Kindkvist

Hej Josefina

Jag läser din blogg och jag tycker du verkar lite ledsen! Rätt vad det är så träffar du någon som blir

förälskad i dej och du i honom. Livet går ju upp och ned, ibland är det på topp i bland är det botten.

Jag läste platsannonserna på aftonbladet och tyckte att det fanns något där för dej. 800 studenter eller unga akademiker söktes till extra jobb. Gå in på aftonbladets hemsida och läs. Man kunde välja olika kunskapsområden, bl. a. data.

Hör gärna av dej!

Kram från mormor

2008-08-20 @ 19:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0