--> Party och Englandsplaner!

Imorrn blir det party! :) Jag ska nog till Ida först, ska försöka släpa med mig Felicia:) Sen kommer mer folk från jobbet. det är i princip bara yngre folk, men vad gör det, när odm är förbannat trevliga? : D Får se vart vi tar vägen på kvällen sedan:) Jobb först bara. Jobbade idag med, Kerstin ringde mig kvart över sju imorse. Nice one liksom, men bara att gå, de var inte så farligt änd faktiskt. Hade ju skrivit upp mig och behöver pengarna...:P


Boz på msn nu, jag vill ju til England! Hade lätt kunnat åka nästa vecka, dom ska ju inte till Spanien förs 26e! Hums. Vi får se veckan efter, Sista minuten gör ju inget om de blir, vi är alla anpassningsbara. Miss my boys liksom. Har inga bilder på BigCal och Boz:

Josefina - säger:

don't have anyone here who can keep me up all nights long to watct tv:P

(*)BOZ(*)jack holiday soon m8 haha(B)(B)(B)Emz my river buddy haha (L) säger:

haha lol

Josefina - säger:

everyone r so in to their boyfriends i'm so bored here:P

(*)BOZ(*)jack holiday soon m8 haha(B)(B)(B)Emz my river buddy haha (L) säger:

haha lol u need a good old dose of toby lol


haha internt skämt.



Puss!
/ Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0