--> Några perfekta dagar

Jag varnar för ett inlägg i sann Josefina-anda....Långt alltså...

Ja. Har ju inte uppdaterat på några dagar nu, vilket är ovanligt för att vara jag. Det betyder att jag äntligen haft lite att göra, och ingen tid över här. Spenderade ju några dagar nere i Viken i veckan, och faktiskt. Dom var toppen. Bästa stunden var nog när vi kollade ghost whisperer och mamma flätade mitt hår. Kände mig äntligen sådär riktigt hemma igen.

Camilla
, min nya lillasyster (fosterbarn) träffade vi först i onsdags, i fredags flyttade hon till oss:) Hon kom tyvärr i samma sekund jag skulle till jobbet, så hann inte träffa henne, men är helt klart nöjd, tycker redan om henne som en i familjen. Giilade det jag såg av hennes familj också, gulliga och sådär härligt typiskt spanska:)

I fredags jobbade jag, på kvällen fick jag äntligen någon annan som gjorde en spontangrej, min ruskig roliga jobbarkompis felicia bor ju granne med mig sen sex år tillbaka, upptäckte vi för en vecka sedan. Hon skulle ut på kvällen, men vi bestämde oss för att laga mat är roligare om man är två, så vi slog våra kloka små huvuden ihop och fick några trevliga timmar ihop, sen drog hon ut och jag gick hem o sov. Eller hämtade en " glad" pappa från en firmafest först. Det tog 50 min att åka ut till smedby och hem igen. Eftersom de flesta vet hur jag kör, vet ni nog hur länge jag fick vänta på att dom skulle ta sig från dörren till bilen....

i lördags jobbade jag igen, fick jobba över några timmar, pengar:) kom hem, käkade, assnabb dusch, pang bom ner med smink i väskan, hade tio min på mig från duch till de att bilen skulle rulla ner till bussen, som i sin tur skulle ta mig till sörping. Där hittade vi en hel rad med folk, alla gamla vanliga:) Roligt!

In till stan, gick in på otten där det bara var trettio personer kanske, träffade lollo, en tjej vars pappa och tvilling bodde hos oss för många år sedan., Vi har inte pratat sedan dess men igår gick trutarna i ett och jag var nöjd:) Även hon var ju en typ av syster. ..

Sen träffade vi kunskapfolk, bland annat en victor som det dansades lite med, och tja. Vad ska jag säga. Hittade oscar vilket ju alltid är roligt. Vaknade skapligt imorse, fick iväg en trött oscar att handla till sitt tomma kylskåp, sen åkte vi till hans land, träffade hans pappa, åkte o badade på ett jättemysigt ställe dit jag helt klart vill åka igen, åkte o spelade lite fotboll ( ja ni hörde rätt, spela är att ta i, men lyckades ta mig förbi honom några gånger. Bland annat med helt klart förbjudna knuffar;) ). Sen åkte vi hem till oscar igen, köpte med mc d och kollade en halv film, sen somnade vi till nån timme.

Åkte till Sandra och mina små. Pärlan lika underbar som alltid kom direkt fram och hälsade, älskar när hon gör så:) Hade en toppenbra ridtur, men BLÖT! Det regnade massor....skönt dock att slippa kanonvärmen, men bara för att vi red. Annars vill jag ha solen tillbaka!

Jobb imorrn, ska hinna med farmor innan. Och måste planera inför ullared på tisdag. Mycket att göra. Det är så jag vill ha det.
Dom senaste dagarna har varit perfekta :)

Ni som gjort mina dagar är underbara. Jag vet ju att ni kan egentligen ;)

Puss!
/ Josefina

Kommentarer
Postat av: Fie

Gu va mysigt =) Vi kan ju ta oss en fotbollsmatch en dag då alltså ;) hehe! Synd att jag inte såg ditt sms lite tidigare i lördags, då hade jag ju kunnat hängt med ut! Men men det kommer ju fler utekvällar ;D Ha det super vännen min! Love youuu!! <3

2008-08-04 @ 14:32:29
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/
Postat av: Fie

Gumman du behöver inte vara orolig mer =) Min mage mår bara bra! hihi! Det tog en vecka eller så men nu är värken borta ;P Så det blir ingen farbror doktor för min del ;P Vi får ses en annan dag gumman! You know where to find me ;) Sen så finns det ju alltid telefon! Ha det så bra vännen min! Love <3

2008-08-04 @ 19:57:55
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0