--> Lite av varje

Igår morse ringde min lilla telefon klockan 06.30! Och minsann om det inte var Kerstin, " Fröken Felicia" var sjuk, det var bara att sätta fart...Kvart över sju var jag där, Kerstin var imponerad :)

Dagen gick fort, klockan var snart ett, och jobbet var slut för dagen. eftermiddagen spenderades en kortis med Felicia och sen med Jennifer. Vi åkte till Media Markt där en Johan talade om för mig att jag borde lämna in min telefon på mobilakuten. Dock var han visst lite flink i fingrarna, för efter att han pillat funkar telefonen fintfint. lovey. Åkte o sa hej till sandra på mc d, jennjong gav mig en glass och det tackar jag ju aldrig nej till;) Lång tur in på maxi, hittade massa skor, drabbades av beslutsångest och köpte inget. Jennifer hittade tre par skor för 100 kr, och tre par märkesjeans för 600. Vissa har tur. men jag är inte avundsjuk. Inte alls.

Trött igår, somnade ifrån filmen jag tittade på, sov med alla mina sju kuddar innat plus Hannes (lejonet). Hade något sånär ont i nacken imorse.

Idag ska jag rida med Johanna :) Har städat nu på morgen, ikväll blir det lugnt. Imorrn blir det jobb, sen ordentligt party med jobbet :) Fun!


Ta hand om er!

Puss!
/ Josefina

Kommentarer
Postat av: Fie

Saknar dig gumman min!! Vi får ses snart! Kom ner till Jönköping på party ;) hihi! Love youu!! <3

2008-08-15 @ 12:11:39
URL: http://metrobloggen.se/sofiehellberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0