--> Jobbfest, killsnack, tjejsnack och blåmärken...

Så kan vi nog sammanfatta min helg.
I fredags hade vi en otroligt rolig förfest, vi var hos Ida, mycket jobbprat,:p . Sedan dags för utgång. Jag, Felicia, Nicke, och en ickecitygrossare vid namn viktor var dom ända som skulle ut. Felicia skulle med i andra lasset, jag och killarna drog till Palace. Väl där fick jag reda på att Felicia skulle svika, och efter en glad upptäckt att tysken, munken och hannes var på palace dom med, så var jag lite social med Nicke, han skulle vart min danspartner hela kvällen sa vi....

Dock gick de inte så bra, tappade bort honom direkt och hittade honom inte mer alls den kvällen. Jag kan också säga att det inte var speciellt roligt. Sandra hade skoj med sina, jag hade visserligen skoj med sörping, men efter några skapliga blåmärken efter en dust med högtalarna på scenen var de dags för Josefina att gå hem. Träffade Felicia en snabbis, hade skapliga problem med våra mobiler. Suck. Däckade på natten, mådde skit. Jag tål ingenting längre verkar de som. Nu ska jag ta de lugnt med drickat, det här funkar visst inte...:(

Lördag. Bakfylla . En Felicia ringer, jag traskar över till henne i pyjamas, vi kollar tv, äter kebab, svullar annat, skjutsar pappa och kacka till svärtinge, och pratar massa skit sådär som tjejer kan. Klockan ett på natten var det dags för fröken Josefina att hämta pappa i svärtinge igen.

Väl där är fyra utan skjuts, erbjuder mig snabbt att åka extra varv, dom skulle betalat 600:-, Dock var min pappa skitsmart, vi var ju två bilar och dom kunde ju faktiskt tränga ihop sig. Jävla smart, blev två hundra istället för 800.
Skjutsade sörpingsgrabbar, nivån var otroligt låg andra varvet, herregud grabbar, en ensam nykter tjej ihop med er. Men iofs. Jag är rätt van vid detta laget...:P Skjutsade även på Oskar och hans kompisar, där var nivån ännu lägre vissa tillfällen. Men hade skoj ändå haha.

Söndag: Vaknade lagom trött och nöjd. Åt frukost, Kollade tv med Oskar. Hjälpte honom att städa. Hehe. Det gick undan, lite delade meningar om vad som var viktigast att städa. Åkte och träffade Kristina. Kolade kung fu panda, rolig film, snackade massa tjejsnack. sen förstår ni! FRISKIS! Första gången på fem veckor. FÖRSTÅR NI? Jag hade aldrig varit så otränad sen mellanstadiet, lovade mig själv att nu jäklar kommer de bli ändring. Jag kan inte gå länge. Fasar för att vakna imorrn.  Ska hälsa på min allra bästa vän imorrn, miss Beauty Pearl. Lovely.

Puss!
/ Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0