--> För andra gången: Aldrig mera...

Hugo! Usch jag gillar verkligen inte det stället. Iallafall inte om man är ruskigt danssugen, det suger helt enkelt. Inte alls min typ av musik har jag insett...

Efterjobb hela dagen, slängde jag i mig mat och tog en snabbdusch, sen for jag ner till Krisitina o gjorde dom vanliga tjejgrejerna. Sen drog vi till Carro till en trevlig förfest med ca hälften jobbfolk. Sen tog vi oss till Hugo. Vi kom in gratis så vi sa att vi skulle ge det en chans. BLÄ! Jag ska inte förstöra någon mer kväll där, nästa gång går jag hem. Kan dock säga att de va kul med Felicia o Ida och Kristina och tja folket så, dom kan jag inte klaga på;) Men ni som känner mig vet att jag helst befinner mig på dansgolvet. Javisst. Närmast ligger kanske utgång md bönder? Hehe. Annars ska vi fira Hanna på Palace har jag bestämt :)

Idag då! Vi väntar med spänning på att se om det blir BALLONGFLYGNING!

Det ni. Det är bokat till idag, men dom ställer in vid dåligt väder. Tyvärr är det så illa att vi måste börja ¨åka och sedan ringa längst med vägen. Kul. Vi Nyköping. Jävla väder man åkt på då! men det kommer bli grymt om det funkar! Uppchner Balloongflyg tar oss flygandes över sthlm city i ca en timme :) Återkommer när jag vet vad som skett :)

" The way you walk, the rythm when you´re dancing, every inch of your smile is a desire, your such a rush, a rush is neverending. You got it. Youre wow wow wow wow " .
 En låt som kanske kommer till rix fms vetande så småningom? Ibland kan hon, den där Kylie..

Puss!
/ Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0