Två H = hästar och härligt väder

Underbara dagar. Vackert väder, solen skiner och ajag ikapp med den. Känner mig som en ny människa. Men bara nästan. Haha. något har förändrats igen, iallafall de senaste dagarna. Imorgon är alltid en annan dag, och så länge det är jag, så är det väl tyvärr så att det som gäller idag inte gäller imorgon. Inte humörmässigt iallafall. Men vad tråkigt livet skulle vara utan olika sorters humör? Utan det här glada spralliga i mig som bara bubblar över just nu, skulle jag inte vara jag. Men utan dom där deprimerande stunderna man klagar över, skulle jag inte kunna vara mitt spralliga glada jag.
Det finns ingen annan som jag...

Det diskuterades visst i viken av min lilla beundrare som tydligen är "ganska mycket kär i mig". Mamma sa att tycker du inte Josefina är lite för gammal? Du ska se att du kommer hitta en annan tjej som är som Josefina när du blir gammal nog". Svaret: "Tror du det finns någon annan som är exakt som Josefina??
Svaret är Nej! För jössenammen. Då har jag fått konkurrens om min egen individualitet. Inte bra alls;)
 Jag är jag och ingen annan är som jag:)


Har vart i viken och vänt, och har även varit på vikbolandet och vänt. Aragorn ser bättre ut men det kommer ta tid. PÄRLAN var en riktig Pärla och hoppade för första gången sen jag fick henne över en massa diken. Inte såvrt alls. Kanske var jag som verkligen bestämt mig för att inte låta henne komma undan. Hon gick som en dröm idag...

Annars?
Jo, ska ut o springa med pappa, träna inför vårruset. Kommer inte ihåg när jag sprang med pappa sist. Way to go pappsen, nu ska du få ordning på ölmagen. Får se om dottern din pallar mer än dig? Jimmy klådde dig rätt bra sist...

Jag saknar fortfarande min kompis. Snart ska du få veta det.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0