PLU och en förvirrad ensam blondin


Minsann. Dag två på jobbet avklarad. Inga större problem. Hehe. Beror på hur man ser det. Fick börja med att stå bakom Anna(Hulda) igen, ganska snart fick jag stå själv, och hon stod bakom. Sedan satte hon sig i kassan rygg i rygg med mig. Det var ju okej, bara att ropa. Hehe. Men sen!

Då berättade hon att hon var tvungen att flytta ännu en kassa bort. ( Av vilken anledning då?? ) jaha! Sa jag o magen pirrade.Nu blev det ju långt att skrika. Riktigt långt. Och ingen som kunde hjälpa mig med felintryckningar. Oj oj. PLU numren satte jag några till idag. Apelsiner i massor, lärde mig först sista timmen. Men nu är de borta igen. 4389? huuuum. Haha. Svårt som sagt. Men roligt. Hehe. En tant berömde mig massor när hon fick reda på att det bara var min andra dag, och jag satt själv! Det togs tacksamt emot, men ni vet, är man naturbegåvning så är man. Ha. Nej vars. Det dröjer länge innan detta kommer funka. Imorrn är inte Hulda där. Hjälp!

Håller på att spana utbildningar nu med. Hallååå kan ingen hjälpa mig? har ingen aning om vart jag ska ta vägen. Vilken stad, vilken linje? Argh! På ett sätt längtar jag bara bort från den här staden och folket, på ett sätt vet jag att mitt liv finns här. Eller vilket liv ska jag säga? Ibland undrar jag. Jag är jag. Alla andra är inte du längre. Jag börjar ledssna. Allvarligt talat. Jag hatar dig just nu. Jag fattar inte att jag skulle behöva uppleva något av det. Saker och ting börjar förändras. Sakta men säkert.

I helgen. Jahaa..Jag längtar. Även om det är långt kvar. Fredag ja vad händer då? Ska kanske träffa Eme, Phiilp, Martin och tja vad dom andra killarna hette kommer jag faktiskt inte ihåg(A). Men vet att Sörping är på utgång med, kankse kan jag tajma båda? Skulle vara skoj. Gillar Sörping som sagt.

Annars måste jag till viken. Rida min Pärla, träffa min lilla prins och slänga saker. Borde bara tömma kartong efter kartong i sopptunnan. Så känns det just nu.

Nu ska jag dunka huvudet i väggen lite till. Sen ska jag nog plugga lite mer PLU nummer. Andra avenyn. Och sova.

// J139

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0