Lite helg men mycket jobb;)

Mjo. Fredag-Lördag spenderades i stort sett bara på citygross, riktigt roligt, jag lär mig mer och mer för varje dag. har så ihmla trevliga jobbarkompisar, trivs med allihopa. Jobbade En stund med en kille vid namn christian i fredags, kan säga att han hade otroligt roligt åt mig när jag poppade upp som gubben i lådan stup i kvarten o frågade om saker. Igår fick jag jobba med Elin som är ungerfär lika glad och sprallig som jag, vi hade skoj=)

på kvällen drog jag direkt ner till viken, här spenderades kvällen i soffan. Imorse tittade min lilla guddotter in genom dörren tillsammans med moster yvonne, trevligt trevligt, vi gick på promenad. Hon har blivit så STOR!

Sen kom man hem och minsann om inte yvonnes man erik fick fart på stackars mig. Spackla, slipa, spackla slipa, så såg hela min dag ut! Var precis vithårig efteråt, nu vet jag hur jag ser ut när jag är 70;) SÅÅ skönt med dusch! Ikväll ska jag upp o spöa mormor, morfar, erik och yvinne i canasta. Mohaha. Det blir skoj. Se sk jag ligga o glo ensam framför en film och sen, tja äre nog sängen som väntar.

Imorrn ska jag till Sandra :D Ridtur väntar, hoppas på fint vädr. Imorrn ska Pärlan få sträcka ut ordentligt tror jag:)

Jag saknar min kompis

Kommentarer
Postat av: Fie

gu va kul gumman =) skönt att det går bra på jobbet me =) Snart kommer jag hem till Norrköping =) tjohoooo!!!! Då ska vi ses minsann o ha buskul!

2008-04-28 @ 12:06:32
URL: http://sofiehellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0