Kriget mot råttorna

Kriget mot råttorna startade imorse (lunch) klockan 12. Klockan 13.15 avslutade det officiellt. JAG VANN! Mohaha. Vad hade jag förväntat mig. Dammråttorna har nog inte mycket att sätta emot dammsugaren. Som jag föresten ska döpa till något? Jag menar den i england hette ju Henry. Namnförslag någon?

Igår åktes det tidigit från viken..Skulle ut till sätterstad och Sandra, det var dags att rensa ur stallet lite o kolla vilket toppenarbete Sandra o hennes pappa gjort med staketen ill hagarna. Kan inte vänta på att hästarna ska flytta dit. Förstå hur kul vi kommer ha Sandra? Mohaha. Ska bli kul o se hur första ridturen går. Kanske blir om någon vecka från idag. Hästarna flyttas på lördag. jag och Sandra kommer nog vara väldigt upplagda för envisa shettisar och ev rädda stora hästar. hoppas dom går in i transporten.

Vi (läs jag, Sandra är ju något slags underbarn) har förmodligen en skaplig baksmälla att dra på. Fest på fredag. Det ser jag fram emot. Någonstanns ska det väl vända menar jag. Idag känns som en bra dag. Blir inte klok på hur mycket upp och ner det går. Men det verkar iallafall gå frammåt.

Appropå det jag skrev om igår. Det verkar inte som att jag behöver mig för att förlora min "andra mamma". Det verkar som det kan få vara lugnt ett tag nu, läs: några korta dagar.

Skulle träffat sara idag. Segisen har sovit alldeles för länge, så de blir nog att dissa henne för friskis. Måste ju dit om en timme. Innan dess ska jag, ja vad ska jag?
 
Fylla i skattelappen. SKulle jag gjort för tre veckor sen.
Ev rensa ur lite mer kläder. Om det går. Knakse jag kan få bort kartongen från mitt rum.
Se om Eme vill ge mig lite sällskap.
Hänga tvätt

Min spännande em. Hehe.

Ha en bra dag allihopa! Jus de ja Exta grattis till Eme som äntligen fått jobb:)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack gumman! ^^, Nu jäklar ska här jobbas på! Duktig du är som städar och har dig ;-) Imorgon blir det sista hårda passet på Friskis för den här veckan, pumpa på!

2008-04-17 @ 14:05:14
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0