Gamla pinsamheter..

Haha. Hittade just något spännande längst in i min klädgarderob på bottenhyllan. ALLA block från sjuan. Hehe. Hel del spännande saker att läsa. Typ så har man ju ritat " i love yu" grejer över hela, sånna där härtgubbar med ögon o armar, och tja ni vet nog vad jag menar. Det bara skriker ut sjuan. Annat roligt är ju alla gamla dikter man höll på med. Bara för de sska jag skriva in några.

" A heart is not to play with, a heart is not a toy, but if you want to brke it, give it to a boy". Hehe. Klassiker. Men fortfarande sann.

"De största och starkaste makter jag vet, är skräck och kärlek och ensamhet". Helt sant. Det är synd att dom går hand i hand. Dom beror av varandra och förstör oftast varandra.Helt och hållet.

" Kärleken.. är ett barn. Kan du leka, får du sällskap. Slår du, blir du ensam. " Tyvärr inte helt sann. Ibland spelar de tingen roll vad man gör. Det vill sig bara inte.

Haha ja det var ju spännande grejer. Har ett enda seriöst arbete kvar från mina fyra år på kunskapsskolan. Dom raderade nämligen mitt konto där allt låg. Men inte sofies. Är fortfarande putt på det. 6an-9an är liksom utraderade kunskapsmässigt. Förutom alla pärmar och block med "i love you " grejer kluddrade överallt. Några korta rader om medeltiden och p-piller fanns också. Konstigt. jag kommer inte ihåg sexualkunskapen från sjuan.. Någon annan som minns?  Hehe. Iaf. Nyttigt. Känns som jag spenderade åren väl...;)

Kommentarer
Postat av: Fie

jag kommer ihåg sexualkunskapen i sjuan för jag började hos er lagom när vi skulle sätta igång me de ;P hahah! Vilket bra första minne från kunskap! :P

2008-04-18 @ 19:38:29
URL: http://sofiehellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0