Ett långt dygn;)

Haha ja. vad sk aman säga. Igår tränade jag och Eme massor. Mina ben dödar mig långsamt idag. Undrar hur det blir på dansgolvet imorrn kväll, ska nämligen köra ännu ett pass på lunchen..oj oj. Det kan bara gå illa. Hehe.

Träffade Eme på kvällen igen sen, pysslade med hennes blogg. Får ett smatal från Sandra som undrr om vi kan skjutsa hem henne från personalfesten, och sova där. Så hon kunde få dricka en aning? Haha. Ja. Jag och EMe hade ju inget annat för oss. Hämtade Sandras bil vid tio. Åkte hem till Eme. Kollade en film och somnade halvt som halvt ( Eme helt) o lagom till det var dags att bege sig net o häta sandra. Kom ut till Sandra vid halv tre på natten typ, kollade ett avsnitt av gossip girl, somnade runt fyra tiden.

Vaknade av att det var VÄLDIGT ljust i rummet. Hehe. Och någonting som rörde sig runt huvudet. Det som rörde sig var tre hundar och en katt, attack! typ. Klockan var halv sju.

Gick upp vid halv tio,efter väldigt lite sömn, åt frulle, åkte hem, åkte ner på stan med farmor, fick en jättefiin scarf, tack tack tack, åkte hem dit och lagade mat. Jobbet ringde. Nästa lördag får jag jobba:) Pengar pengar.

Haha. Sandra i ett nötskal alltså. En sak till var de ju. Fick ett sms på träningen igår. "Hängde undan kläder åt dig om du är intresserad". Haha spännande tänkte jag. Kollade. Fick slag. TVÅ gånger.
Första gången undrade jag om det var meningen att man faktiskt skulle kunna ta på sig det där.
Andra gången när jag kollade storleken. 36?! Sen när har jag kommit i trettiosex?

Provrummet bjöd dock på två överaskningar. "hängsel" shortsen var faktiskt söta, men absolut inte min stil. Det andra? Jag kom i dom. Och dom satt bättre än 38an. Herregud. Jag vart glad. Jag köpte dom;) haha. Det får bli min stil helt enkelt.Tack Sandra för tipsen;) Tack eme för pushing och skratt halva natten:p

Nu ska jag sova tidigt idag(intwe än dock), kolla gossip girl, och tja ladda för morgondagen. Hoppas att det blir en bra kväll. Det kommer den nog bli. Jag har bra förutsättningar med Eme och Sandra vid min sida. FÖr ja, jag räknar med dig eme;) Jag kan ite gå ut nästa helg! Så ställ upp för sjutton;)

Du vet. Ja. Jag vet. Jag ska bara lyssna på det oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0