Ovanner!

Kort blogg idg tror jag...Kan ju saga sahar: Jag ar INTE kompis med Scampii langre, kommer bryta nacken av honom snart ( fy inte saga sa men det ar sant alltsa...) Inatt attackerade han min dorr ( puttar, skrapar och krafsar) i over en timme innan julie till slut kom hem och han lugnade ner sig..ha ser sig verkligen aldrig! Och jag var for trot for att ga upp sa lag dar o skrek pa han bara..suck..inte mycket somn inatt, julie kom inte hem fors efter 2..hon skulle vart hema halv elva..sent pa jobbet, eller en tur till pojkvannen, vem vet??

Dessutom var jag sa smart idag, llamnade min mat pa soffbordet i tva minuter, skulle hamta nogot..han brukar inte rora maten...sa kommer jag tilbaka, da har han stoppat i sig halva in tallrik!!! Grrr, var ruskigt hungrig, och fick stalla mig och laga ny mat, ville ju knappast ata det han har slickat pa..huh! Forbannande......han far sova i koket inatt om han ens nuddar in dorr...

Som tur var vart man ju pa ganska bra humor imorse, var och shoppade med sian och georgia:) Ett maffigt stort varuhus med massor butiker! :) Kopte lite hemlisar, en t-shirt, men inga vantar, hittade inga som var tillrackligt tjocka..hade med mig tva par hit, har inte anvant dom, minns att jag packade upp dom, nu hittar jag bara en vante!!! komsi komsi....kopte massa grejer at georgia med, sotunge! Nar man ser henne och alla babyklader, vill man ha en egen...sen kommer man hem till barnen har, da kan man shoppa at nogon annans barn istallet..haha
 
lugn kvall ikvall, julie jobbar sent men inte sa sent...typ till halv nio varan tid..ska nog gora ugnspannkaka till barnen? Far se.. Den lar val branna fast, men dom gillar ju nar jag misslyckas med maten sa...:P haha
nu vantar oc tio min till, sen blir de promenad till posten, nogon kan vanta pa brev=) Eller tva iaf haha..

Fyra dagar kvar...
<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, stackare! Vad arg jag skulle bli, förstår din ilska vännen! Vem är Sian och Georgia? :S <3

2007-09-26 @ 19:00:39
URL: http://cotumee.blogg.se
Postat av: Becca

Hundjävel, haha ;) Malte är helt konstig, tror han känner på sig att något är på gång. Hela tiden ska han bli klappad och kommer och tränger in sig över allt. Sätter upp tassarna i knät bara för att få uppmärksamhet. Stackarn, han ska bara veta vad som väntar.

2007-09-26 @ 19:19:41
Postat av: Sofie

Usch va jobbigt för dig.. Stackare! Hoppas hunden blir snäll mot dig gumman!

2007-09-26 @ 23:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0