Lite motgangar

Okej, ska ta mig samman och beratta lite om dom senaste dagarna..kommer nog bli langt men ska forsoka vara kortfattat...dagen igar var INTE min dag, och inte natten till igar heller..Julie jobbade(?) senare an vanligt igen och scampii attackerade min dorr i over en timmes tid..var for tr;tt och kall for att orka ta mig upp ur sangen, orkade knappt skrik pa honom..julie kom hem runt 12, da lugnade han ner sig..pa morgonen igar somnade jag iaf om efter att som vanligt vaknat kvart i sex nar julie gick upp...tjugo over sju borjar scampi igen, sen helt plotsligt skriker toby> josefina, du maste ga upp nu! Han kastar upp dorren och bara " Det ar ju connies fodelsedag"...jag bara ar hon hemma redan( hon sov hos sin pappa och kommer ca en halvtimme fore vi ska till skolan) han bara neej... Jag bara men ska vi sjunga nogot for henne eller var? han: Neej...jag bara vad sjutton vill du da unge jag sover ju! sa de ine forstas, men tog mig upp ur sangen..Toby var mer uppsspelt an connie, hon oppnade alla sina gratulationskort och toby letade efter hennes presenter..haha

Var astrott vilket connie kommenterade : Du ser verkligen trott ut idga..alltsa pa riktigt! Haha...nar jag foljt connie till skolan, gick jag raka sparet hem, krop ner i pyjamasen och under tacket, med ipoden..halvsov, nogon timme senare skallde scamp, det knackade pa dorren..hoppades pa att de inte skulle var anogon pinsam, eftersom jag gick upp i pyjamas, nvaken..haha Sian tittade frskrack pa mig ar jag oppnade " Oj forlat sov du? jag tankte hora om du ville folja med och shoppa". Eftersom jag gillar sian sa jag, visst ge mig tva min..exakt tva min senare satt jag i bilen..haha

Sen kom jag hem, lagade mat (sm scamp nastan at upp, men lyckades radda den) stadade massor eftersom jag trodde att julie ville ha de snyggt pa kvallen ifall de kom massa folk..gick till posten igen, nytt fosok att posta breven..i onsdags e var det stangt, dom oppnade forsent pa morgonen, slapade pa breven i ondoan och nu, hor o hapna hade odm lunch!! grrr gick en laang svang runt i byn for att slutligen antligen fa ivag eladet...kopte kort och insalgningspapper till connies paket med..Lite prat med angel, sen kom julie och barnen hem..fixade med mat och sadant, folk kom o gick connie vart jatteglad for mina paket, fick en stor kram, en puss och sa sa hon tack sa jattemycket! Hon ville vara hemma idag for att leka med de:)

Haha men de varsta var nar dom kom in med tartan, det var morkt och vi borjade sjunga..toby och cnnie brjade sla varandra sa bada grat, mitt under sangen! Helt sjuk vilket tumult...vi gjorde ett nytt forsok nar dom lugnat ner sig..haha.. trevligt var de iaf...:P God tarta, san ska ja ha i fortsattningen!

Sen pa kvallen skulle jag starta min dator och ha lite trevliga telefonsamtal, trodde jag iaf..Helvetet har fatt nogot javla virus och dor sa fort man ska till att logga in, om man kommer sa langt! grrr har forsokt i timmar, de gar inte! Vill inte forlora mina bilder! Skit ocksa det dar forstor mitt humor totalt.!! Grrr

Var fortfarande sur nar jag vaknade imorse, toby ljog for mig de forsta han gjore pa morgonen, ar sa trott pa dom ibland..toby grater och skriker for minsta lilla, callum ljuger om allt...connie ar absolut favoriten nu...Gick och la mig nar jag kom hem...o nu sitterjag har och fundera rpa om jag ska ge mig ut pa en promenad eller ga o dra tacket over huvudet igen...promenad skriker nogot inom mimg, sa ska ga laangt och aggresivt..ska ta stegraknaren med mig, kan bli intressnt..inget regn nu iaf, hurra nogot star ratt till...massa andra saker har hant med, som jag inte kommer ihag for stunden men ni vet, det ar sanna dar smasaker hela tiden sa man undrar vem fan det ar som driver med en...suck...

tva dagar kvar till fodelsedag, tva paket fran sverige som vantar, spannande...kanske ska ut med julie och sian pa lordag haha...far se;)

Langtar hem mer an nogonsin<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Saknar dig också! Som attan <3 Det enda jag kommer på att säga är att livet är fullt av upp och nedgångar och det verkar som du nu har kommit in i en liten svacka just nu. Men jag är bombis på att innan du ens hinner blinka går allting uppåt igen ;-D Kanske inte vad du ville höra just nu... Finns alltid här för dig det vet du! Kommer alltid ställa upp för dig gumman! <3

2007-09-28 @ 16:27:22
URL: http://cotumee.blogg.se
Postat av: Becca

Förstår att hemlängtan gör sig mer påmind vissa stunder. Men snart du gumman min, då är jag också en ängland :) Har börjat räkna ner dagarna faktiskt för att se någon ljuspunkt, tror det var 34 dagar igår.. så alltså 33 dagar kvar idag! Miss you (L)

2007-09-28 @ 16:34:02
Postat av: Sofie

Gumman stackare att det har blivit sådär med din dator.. :/ Inget kul! Saknar dig med som tusan gumman!
<3

2007-09-29 @ 16:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0