kort inlagg idag med, !

kort idag med, har suttit har over en timme, och hinner inte ens lasa mailen eller blogga pa den tiden, helt sjukt vad man skriver till folk!

men men idag borjade barnen skolan, sa julie och jag foljde dom dit, hon ar ju ledig idag och iorrrn ocksa riktgit skont! sen stadade vi nagra timmar, sen sprang jag i en halvtimme ( duktiga jag!) men maste ju, eftersom vi ater sa himla onyttig har..varje dag far barnen med sig en chokladbit i lunchbagen och sen far dom en till anr dom komemr hem..konstigt att folk inte ar sa himla tjocka har???jag ahr gatt upp nagra kilon redan,de blir lopning avrannan dag!

sen skullev i halsa pa en kompis till julie pa vagen till skolan, hamtae ungarna, at o studsade studsmatta ja typ sa..nick, julie pojkvan, hans om liknar niclas wahlgren, kom hit och kakade, han arr saaa hila trevlig, fragar massor om mitt liv  sverige och sa, till skillnad fran julie! eller de gor hon ed, men inte pa samma satt...men har fatt reda pa alla rutiner och sa som jag ska ha hand om sa allt kanns mycket battre nu! har inte samma hemlangat nu, men langtar ju till februari;)

alla sota darhemma ni ar saa duktiga pa att bloga o  maila, blir jatteglad ska ni veta! pa torsdag nar barnen ar i skolan, och julie pa jobbet ksa jag svara pa alla mail och skriva en ordentlig blogg, jag lovar!

ska ha forsta ridturen imorrn, upp pa wasley, halleluja, ser fram emot de men ar saaa nervos, han ar ju en vilde precis som de andra..far se hur manga hela ben jag har kvr i kroppen nar jag kommer hem:P

pratade med mamsen idag ocksp, inte lika jobbigt som nar jag pratade med pappa och kacka haromdagen, vilket bevisar att jag inte direkt har samma hemska hemlangtan! wiee:D

 nej nu har jag fem mail att lasa, sen maste jag ga ner och kolla nogot spannande pa tv, har suttit har en o en halvtimme nu, lite for lange kanske...

saknar er allihopa!<3

Kommentarer
Postat av: Becca

Inte så konstigt, du är saknad av massor av människor och alla vill ju prata med dig så fort du har tid för datorn. En ordentlig redogörelse i bloggen ser jag fram emot :) vill ju veta alla som händer i ditt nya englandsliv. Lycka till på ridturen, du fixar det där. Miss yooou pussss från norrköping (L)

2007-09-04 @ 22:44:44
URL: http://beccaaa.blogg.se
Postat av: Emelie

Du verkar komma in mer och mer i ditt nya liv, skönt att höra! Saknar dig så mycket! <3 Förstår att det inte är så himla lätt att hinna prata med alla, vi är många som saknar dig! Ridturen kommer du klara av galant ;-) Om jag klarar av att sitta kvar på Pärlan så... Ser fram emot en ordentlig blogg i true Jossan anda :-D <3

2007-09-04 @ 23:22:58
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0