Enjoy!

Ska forsoka skriva lite idag med, sa ju egentlign att jag ska skriva aaaaallt imorrn,men kan inte halla mig:P

Saa idag var forsta ridturen, antligen! var ju abra nogot nervos! Men vi kom dit, hovslagaren var dar, han pratade massor och fragade massor om Sverige..alla engelsman kanner till Abba, det ar i princip allt, haha!

Sen fick jag ga in till Wesley, coben, en stark jaevel mesd massa muskler, ganska liten anda,valdigt kompakt och sot! Red upp till en aker dar Julie korde hart med mimg, har langtat efter riktiga ridlektioner, men det var svinajobbigt! Han var sa himla starkt i huvudet att jag fick kramp i handerna, och han har inte blivit riden pa lange, sa han var lite segstartad, julie fick hoppa upp o fa igang honom pa galoppen! Phu sager jag bara, riktigt jobbigt! Men roligt:D Har lart mig massvis! Det gick bra, Aven om han forsokte slanga av mig nagra ggr:P

Sen kom vi tillbaka till stallet, hela kroppen varkte ju redan innan av min loprunda plus styrkepass a'la friskis, och det blev INTE battre av ridningen! Sen mockade vi ocksa, dom plockar ut bajset med handerna! med plasthandskar! Jag som har vissa problem nar hundarna gor sitt och an maste plocka efter do, tank er da en stor inte sa himla fast hog med hastbajs att grava i! sorry avr tvungn att ackla er lite, men det var varst for mig:P

Var helt slut sen akte hem, kakade lunch, toast of course, men vta bonor i tomatsas..okej det ar nogot jag aldrig skulel ha stoppat i munnen hemma, sa nu vet ni hur hungrig jag var! Men det var faktiskt helt oej, dom har ju antligen skaffat brunt brod istallet for det dar ackliga vita, sa de va bra:D kolalde tv sen, gamla ocavsnitt, somnade dar..haha

Hamtade barnen fran skolan, dock ville connie ga med sin kompis och tob drog bara ifran ig pa sin cykel, sa efter att ha stressat dit, fick jag snopet ga ensam hem igen, sa ar de haha!

At mat igen sa smaningom, potatismos (smakar inte ritkgit som de ska, vill ju ha muskot i, men dom ager i princip bara peppar, salt och curry som kryddor, som i bulgarien du becca, bara liite battre har;) ) och korv! Men inte san dar gd typ hot sog inte, nej nej denna var gra med massa grona blad i, spannande va??de var den jag var sa orolig for igar, men den gick att ata, smakade typ kottfarslimpa! haha men efter en o en halv vart de fooor mycket kan jag lova!

Har mest kollat tv och skrivit brev hela kvallen, i'm booored!

Har fyra plus for idag!
1. Fick rida antligen!
2. Sms ar saaa himla valkommet, sarkskilt nar man inte forvantar sig dom!!:)
3. Har drivit med callum massor, kul att man faktiskt kan skamta med nogon pa ett sprak man inte riktigt beharskar, och do faktiskt skrattar at en! hihi
4. Glomde en, vaknade antlign under ett tacke som var varmt, riktigt mysigt anda tilsl man stack ut nasan, haha10 graders skillnad minst! tanker frammat til februari;p
nej imorrn blir det kankse lite mer detaljer, far se vad som hinns med! har vart ine har en timme nu, inte en jaevel inne somm vill prata med mig, typsikt huh? fick iaf detta nerskrivet och nagra mail as well:)

saknar er massr fortfarande! fick en slang av hemlangtan idag, usch hatar de! anda trivs jag ju, maste vara nogot fel pa mig!<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj, det verkar som du har en riktigt utmaning framför dig när det gäller ridningen då! Men det är ju bra att du lär dig en massa nya saker ;-) Shit, måste också börja träna... Har inte förmått mig till att gå till Friskis, jag är en dålig människa! :-| Måste se till att ta tag i jobbsökandet också... Du verkar ju överleva trots den lite konstiga maten :P Usch, för potatismos säger jag bara! Imorgon du gumman ska vi snacka som bara den! :-D Love you! <3

2007-09-05 @ 23:04:53
URL: http://cotumee.blogg.se
Postat av: Becca

Haha jag ska njuta varje dag av maten här hemma tills det är min tur att utsättas för den engelska maten :P När kommer mitt mail då? Jag vääääntar ;) Missade dig på msn, men det blir nog lite snack imorgon hoppas jag. Puss gumman (L)

2007-09-05 @ 23:18:45
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0