Chilly!

Kyligt ute idag, stor skillnad från förmiddagen igår! Red ju med Kathryn på morgonen, Ceasar var mycket duktig, vi red en jättebra väg förutom en lång bit i skogen, Ceasar var fööör stor för det, och det var allt för mycket grenar sopm hängde ner..har stora rivsår över axlarna:S Men Men! Efter det åkte jag med Sian på rugby, mitt livs första! Kollade in hennes kille Ross som spelade, men av de 80 minuter matchen pågick såg jag kanske tio, Georgia var inte på humör och vi satt ner i gräset, hade massa elaka männsikor framför som skymde sikten..Såg farligt ut men spännande när alla kastade sig i högar, haha! Roligt att komma ut med Shawniee lite, tror hon tittar förbi här imorrn eftermiddag:)

Sen lagade jag mat till mig själv. blev pizza som var fördig, bara att stopa i ugnen haha nyttigt här..sen kom barnen, ganska snart var det dags för dom att sova...Fick reda påå senare på kvälen att vi kommer ha en nattgäst här varje söndag, Han heter Callum precis som äldsta pojken, och är 18...Ska bli kul att träffa någon i ens egen ålder=) Lite brist på dom här,)

Idag storstädades det hela morgonen, Jag och henry jobbade hårt,;) (dammsugaren alltså inget annat) och sen åkte julie till jobbet..jag och connie ( som var hemma, hon var "sjuk" ändå tills tre minuter efter att skolan börjat, då var hon minsann pigg igen) bakade kladdkaka, vart okej trots att jag inte hade vaniljsocker..käkade lunch, satt vid datorn, gick till postkontoret och hämtade toby ( gick till skolan, mötte toby, sa okej du får cykla hem själv och gick hem igen, visste om de innan, kändes mycket nödvändigt) haha gick med sian en bit iaf och sötisgeorgia:D

Pratade med Melcher nu på kvällen, min lille prins kan säga r nu!!!! Åhh är såå glad, han är så söt, frågade typ vad jag hade gjort idag...Jag sa att jag saknade honom, fick svaret " Skyll dig sjääälv du åkte iväg frivillgt" hahaha roligt:P

Gick en sväng med Scampii förut, hur lydig som helst..var riktgit skönt, kallt väder, hade västen på och det var sådär så de biter lit ei näsan, och man går lite fortare för att hålla värmen, så skönt! Tog massa kort på omgivnninngen, ni får väl se någon gång..inte de roligaste att ta kort på kanske:P

Berättade för connie idag om vår "oboy" hennes första tanke var  varför det inte hette "ogirl", har aldrig tänkt på dne kopplingen, diskriminering= hur är det med jämställdheten???;)

En sak till, alla här blir jätttechockade över att jag är färgad blondin, alla tror att jag är äkta:O moaha ska köra på de i fortsättningen, men lär ju bli avslöjad när utväxten kommer!;) hihi

Orkar inte skriva mer idag..Har ont i ryggen av att sitta här...;)
Natiii natti om några timmar!<3

image65

Kommentarer
Postat av: Becca

Haha kan du inte skicka hem Henry till mig? Skulle behöva köra ett varv med honom och jag tror han sköter sitt jobb riktigt bra ;)

2007-09-17 @ 22:15:00
URL: http://beccaaa.blogg.se
Postat av: Emelie

Får väl se till att komma över och färga det åt dig igen då ;-) hehe*

2007-09-17 @ 23:40:07
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0