Underbart är kort

Underbart är kort..


Hej alla vänner! Ni trodde kanske att jag försvunnit för gott härifrån, ingen blogg på många dagar nu! Ovanligt för att vara jag, men har varit upptagen!;) Vet inte ens när jag bloggade sist, så tänker bara beskriva dagarna sen i fredags. Fredag kväll: Bus kommer! Ängel min första människan från Sverige jag träffar på två månader. Gjorde inte mycket på kvällen, drev toby till vansinne (för en gång skull annars brukar de ju vara tvärtom;) ) Lördag, kollade när Julie och Becky skulle ut på rävjakt med hästarna. Beckys häst, miss money penny, var stoor! Det var säkert ett femtiotal hästar, och lika många hundar! Någon människa kunde ALLA namnen på dom! Hundarna alltså. Otroligt. När dom stack iväg var vi tre avundsjuka tjejer på väg tillbaka till bilen (Jag, Sian och Connie, som ville följa med men som inte fick pga hindren var för höga, trodde julie. Hon hade kunnat deltagit. Jag med. Det fanns en "non-jumping" rutt. Suck. Ska ut på en jakt innan jag åker hem om jag bara lär mig att hoppa. ;)


Åkte in till Bath på em och shoppade lite, tjejkväll sen, såg ghost. Gillar den, men den är ju lite seg. Både Becca och jag var skapligt trötta, men lyckades vara vakna till halvett tiden iaf. Sov länge på söndagen, gick på promenix med Julie,Nick och Emma, mycket trevligt och vackert=) Käkade där sen, Nick bor i mitt drömhus! Åhh så vackert. Ska ta kort någongång;) Sen vart de film på kvällen, ett snabbt hej till Bigcal som virrade bort sig på vägarna igen! Han borde skaffa gps...;)


Måndag: Lång dag, 10 var vi i bath, kvart i elva var vi inne på Bath spa. Underbar upplevelse! Fyra olika ångbastu med olika lukter, teatree, lavender, eucalyptus och något mer. Poolen på taket i solskenet var ju inte heller helt fel;) Shopping, donken och sen var det dags för bus att åka hem!;( Två timmar senare kom ju dock Martin, tur de, annars skulle jag gått under. Efter mycket trubbel med buss lyckades vi komma hem, haha. Kort dygn var de, redan klockan två idag åkte vi tillbaka till Bath, donken igen, sen var de dags för Martin att åka tillbaka till SverigeL Som sagt underbart är kort, dom här dagarna har gått fortare än någonsin! Hoppas alla dagar kan gå såhär fort!


Börjar tycka det är läskigt hur mycket man tappar kontakten med folk! Pratade med pappa för någon vecka sen, mamma för två veckor, och massa kompisar har jag inte heller hört av på en vecka! Usch tycker inte om den känslan av att alla glider bortåt, stanna kvar är ni gulliga! Jag tänker på er därhemma hela tiden, även om jag inte pratar med er. Ni betyder allt<3


Connie och toby har vart jättegulliga ikväll. Kan nog överleva 51 dagar till;) <3


Kommentarer
Postat av: Fie

Jag kommer alltid att stanna kvar och det vet du =) Det finns ingen människa som du Jossan.. Du är den bästa vän man kan ha! Älskar dig!

2007-10-31 @ 11:16:43
URL: http://hberg.bloggspace.se
Postat av: Emelie

Jag försvinner inte i första taget det vet du

2007-10-31 @ 13:50:23
URL: http://cotumee.blogg.se
Postat av: Becca

Sant det där med att underbart är kort.. Jag har fått lite hemlängtan tror jag ;/ Sov kanske 3 timmar i natt och så några timmar på förmiddagen. Om jag hade fått valet att åka hem till Sverige i natt jag utan tvekan tagit det. Vill bara ha något att se fram emot snart.. annars kommer jag ge upp. Du har ditt mål i sikte i alla fall gumman och om inte allt för lång tid så ses vi igen! Jag kommer alltid att finnas här iaf.. det lovar jag dig (L) yamae

2007-10-31 @ 15:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0