Kul och mindre kul

Sian kom faktiskt förbi igår =) Hade en lång trevlig pratstund med henne, tycker verkligen synd om henne ibland, hon verkar så fast i allt..Hon skulle till puben med sin pojkvän sen, hon undrade om ja ville följa med..först ville jag inte tränga mig på, men tänkte at t jag skulle ge det ett försök...sian vart jätteglad hon slapp sitta o lyssna på grabbarnas eviga rugbyprat sa hon =) Hon är för go.

Sovmorgon den här morgonen skönt! Även om jag vaknade 6,7 och 8, skadad, haha. Gick incte upp förs halv tio iaf, missade ett telefonsamtal från sian, hörde julie svara att jag sov, typsikt...Nu är jag lite halvnervös, ska ner till bath om några timmar och träffa Josefin och hennes kompisar, spännande! Får väl se hur de går =)

Tisdag ska det ut och ätas igen, femte hjulet, uhm..julie, nick, becky och ross..och jag!ska se om dom kan ta med emma, hon ville att vi skulle ta en drink någon dag, jag tyckte detta var bra..haha...17 dagar kvar<3

Ibland känns ni så långt borta....:/

Pratade med farmor imorse, börjar bli orolig..:S En vecka kvar, sen är du 80 år! Tänk när man blir så gammal, har ju levt en fjärdedel av den tiden nu...Vad ska man se tillbaka på sitt liv och tänka? Kommer man vara nöjd? Vad kommer man ångra? Kommer man vara ensam? Läskiga tankar..Farmor, du är stark!<3

Känns som jag har baksmälla nu, dricker alldeles för lite...Men vad ska man dricka då? Får följa tyskens råd, vatten på flaska..något annat än mjölk måste man ju ha! :P

Nehee nu vet jag inte vad mer jag ska skriva faktiskt...
<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, du Jossan lilla du måste vara skadad! Haha* Inte normalt att vakna sådär tidigt ^^, Eller så är det jag som är skadad som går upp alldeles för sent :O ;P Du är också stark! Så modig, jag är stolt över dig! <3

2007-10-07 @ 18:40:41
URL: http://cotumee.blogg.se
Postat av: Becca

Just nu träffar du tjejerna och jag är säker på att du fixar det där galant gumman, det vet jag. 17 dagar kvar som sagt <3 Ska bli så kul att komma, jag verkligen längtar. Kul att dessutom få träffa sian o sååå. Love you (L)

2007-10-07 @ 21:29:26
URL: http://beccaaa.blogg.se
Postat av: Becca

Just nu träffar du tjejerna och jag är säker på att du fixar det där galant gumman, det vet jag. 17 dagar kvar som sagt <3 Ska bli så kul att komma, jag verkligen längtar. Kul att dessutom få träffa sian o sååå. Love you (L)

2007-10-07 @ 21:30:14
URL: http://beccaaa.blogg.se
Postat av: Sofie

Ja det är läskigt att tänka så.. Vi är snart gamla allihop känns de som.. Lite läskigt att tiden går så fort.. Miss youu!! <3

2007-10-08 @ 17:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0