Fredag - ingen helg för mig!

Nej ingen helg här inte, Julie jobbar tre sena dagar nu, så även jag..fredag, lördag söndag..inge skoj..Men de går..;) Var ute och red min favorunda igår morse, var tyvärr tvugna att vända efter halva, hovslagaren kom..Han är rolig haha "Jobbar du fortfarande för Juulie:O " haha...alla skämtar så förstår inte varför:P

Resten av dagen gjorde jag inte mycket, städade julies landrover, hängde tvätt, dammsugade, nördade vid datorn, och! Bokade flygbiljetter hem över jul!:D  21 klockan 17.05(?) är jag på svensk mark! :D

Blev rätt irriterad och besviken på kvällen med, men det får jag väl försöka strunta i, kan ändå inte göra något åt det härifrån:/

Vart ganska sent, kollade lite film innan jag somnade, var mycket uppe i varv igen, förstår inte varför all energi måste komma på kvällen?? Det är ju på dagen jag behöver den!:P

Imorse tidigt upp, eller aa upp som vanligt, mocka ( tar nästan en timme) sen rida (en timme där med). Oj vad jag fick kämpa med Wes idag! Har ont i hela kroppen..förra veckan, dressyrhäst, denna veckan "beach elephant"! Som julie uttryckte de...efter en timmes slit fick jag ner huvudet på honom i ca tre minuter...då fick jag beröm..haha många långa sköna galopper med, trevligt=)

Barnen slutade tidigt idag, julie åkte till jobbet, får se vad som hittas på...Eme blogg är mitt nya projekt, får se om vi kan ha fantasi till de?;)

Hum ja inte mycket mer att säga nu faktiskt..Ingen spännande händer här direkt...Eller jo, julie har fått jobbet hon sökte, vilket innebär mån-fredag jobb och lediga helger! Skönt men de blir ingen mer ridning i veckorna, och tidiga mornar fem dagar i rad, med connie till skolan..de dröjer någon månad innan hon går på de...Hums bra och dåligt, så är de ju med allt;)

<3

Kommentarer
Postat av: Little darling

usch hoppas du får trevliga dagar på jobbet;D

2007-10-12 @ 16:10:50
URL: http://littledarling.webblogg.se
Postat av: Sofie

Va kul.. Vi får se till o ses en snabbis i alla fall över jul gumman.. Om du inte har allt för fullt upp vilket du kanske har..

2007-10-12 @ 17:05:46
URL: http://hberg.bloggspace.se
Postat av: Emelie

Yes, snart är du hemma igen! :D Om så bara för ett tag, längtar redan vännen min

2007-10-12 @ 17:54:02
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0