Födelsedag!

Födelsedag igår:) Riktigt rolig och bra trots att jag inte var på hemmaplan...fick nej just de, d ekan jag inte säga, ficdk något bra av julie iaf, hemlis för en tid framöver!:p Connie har ju fyllt år, dags för hennes ponnyparty "on the field" dvs hos hästarna..Lekte massa lekar, typ hoppa över hinder, springa slalom och sådant, jag deltog självklart! Haha kändes som att jag var tio år igen:P Skippade dock "chasing charlie" En livsfarlig lek där man hoppar över ett hinder och sedan höjer, som limbo fast tvärtom..callum och någon annan hoppade när stocken var upp till axlarna på dom! Livsfarligt! ;) Sedan kom alla föräldrar o så med, grillade och åt tårta, en till mig, en till connie, hade över 30 pers som sjöng för oss:) blåste ut ljusen, glömde önska..:P suck!

Resten av dagen, eller kvällen förflöt med presnetöppning av paketen från sverige och nördande framför datorn:) Fick en pyjamas och choklad av pappa och familjen, chokladen är gömd för tillfället, ego jag, men ska väl bjuda på den ena..:P Beccas present tof en halvtimme att öppna, haha gud vad roligt jag hade:) Massa paket i nummerordning, ett med svenskt godis! lovely, gömde de med mohaha, det är mitt, bara mitt! Oth nerbränt, perfekt för regninga dagar:) en såå söt kannin, beccastuket absolut, bild kommer, böcker av carina(riktigt rolig, har börjat läsa den med rescepten, haha fyra sidor läsa-fyra sidor recept, grymt rolig) och en webcam! Nu kan ni få se att jag faktiskt lever här också, det är ingen som bara låtsas vara jag haha. Massa mystid framför datorn, sen vara social med besöket;) Somnade fort!

Idag har det regnat nonstop heeeela dagen, inte ett enda uppehåll! Kathryn sa: vänj dig, så här kommer de bli dom närmsta fem månaderna...Jag hatar regn!:( Morgan, hästen "fall over" igår, skrapade upp båda frambenen, jättel'skigt, var där och väntade på veterinär o så idag, sen kollade vi film och har bara slappat verkligen..såå skönt! Nu blir de bilder!


Becca kort
Becca kort...det kommer i rad nu;)
Numrerade paket:)
 Beccaninen:)
Mina Beccapresenter samlat:) Har enskilda, men ni kommer dö om ni ska kolla alla foton;P
 Kort är jättestort här! Detta från kathryn, ganska kul. Sa till henne att 19 var en värdelös ålder, mellan 18 och tjugo, fick detta till svar;)
 Armband från Kathryn :) så himla gullig är hon:)
 Alla presenter:) Lilla nallen är från fisen, tack gumman!<3 så kul:)
Kort från Jane..:) Fick av en granne också, och choklad!
 Stallet, masa folk!
 Connies födelsedag, efter tårtan kollade ALLA simpsons..haha alla var såå inne i tvn;) Det här är då min shawniee, världens gulligaste:)
Jag och connie, så himla fint kort..min "lillsyster" nu mera=)

Massor kort har ni fått nu, de kommer nog mer, borde skaffa mig en bilddagbok?? eller börja använda resedagboken:P Haha tack alla för presenter, även eme,blev ju firad innan jag åkte;) <3

Saknar er därhemma, imorrn bokas flygbiljetten hem!<3

Kommentarer
Postat av: Becca

Glad att presenterna uppskattades. Egentligen är du värd så himla mycket mer, men det där var allt som jag kunde skicka över. På torsdag bokas biljetten.. sedan kommer jag och våldgästar dig ocg familjen McKay :D ÅHHHH! Kan knappt tro att det är sant.. 3 veckor och 1 dag kvar. Sedan är jag i ÄNGLAND ;) Snart ses vi min ängel. LOVE YOU (L)

2007-10-02 @ 01:04:23
Postat av: Emelie

Verkar som du hade en riktigt bra födelsedag! Skönt att höra ;-) Och som alltid saknar jag dig mer än vad ord kan beskriva... <3

2007-10-02 @ 19:45:07
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0