En ny start?

Studenten. Den dagen känns så långt bort. Sommaren 07, den är över. Kommer aldrig mer igen. En väldigt speciell sommar, mycket hände, bra och dålig. Ibland längtar jag tillbaka till den dagen vi slutade skolan. Vilka val kunde gjorts annorlunda? Hade min höst sett ut som den faktiskt gör då? Hösten var en ny start. Ett stort kliv, en början på en ny utveckling. Allting har förändrats nu. Allt. Ingenting kommer någonsin att bli som förut. Vill jag det? Både och. Det jag behöver är kanske en helt ny start... En andra ny start. Varje nytt kliv förändrar hur resten av livet ska se ut. Det är bara att välja, en värld full av möjligheter. En värld där man måste ha mod att våga välja sin väg, där ett måste är att verkligen veta vilken väg man ska ta. Vet man inte, sitter man snart där, 40 år gammal och ser tillbaka på det liv man aldrig fick. Deprimerande tankar? Javisst. Men jag har sett för många dåliga exempel nu. Det är verkligen oroande. Vad gör man om man väljer fel?


Det gäller alla beslut man tar. Ett litet snedsteg kan förstöra allt. Det förändrar ditt liv, det förändrar hela din framtid!

Det var vad jag skrev igår..Jag har fått en ny start här nu. Bästa kvällen hittils igår..Kan bero på vinet och det trevliga sällskapet;) Emma var med, och pratade massor med Ross, han är rolig, som julie säger " He will never shut up"..Ska med honom och rida någon dag, dessvärre rider han pirat, det är hans häst, jag får rida en ponny....hums..Man kan inte tro att han är 31..haha becky är 7 år äldre! Inte klokt..men dom passar verkligen ihop=)

Åt iaf massor igår, en och en halvtimme tog det att få maten, min kyckling var bränd, men vem bryr sig, de va ju roligt där...en supergod efterrätt bestående av brownie(mörk choklad som jag egentligen inte gillar, var gott, med vaniljglass..och den var varm:) Brownien alltså inte glassen;) )

Red imorse med Emma och Julie..Ceasar och jag fick oss ett ordentligt träningspass, fick ner huvudet på honom längst med hela längan på åkern! Fick massor beröm av julie och jätteont i benen...kommer aldrig kunna rida imorrn! haha ;)

Mamma, ni kan komma, har fått klartecken=) Emma skulle komma förbi på en kopp te:) Undrar var hon är, vill ut med hundarna medan solen skiner..;)

Cocktailparty nästa helg, julie röstar för läckra klänningar, jag röstar för shopping! :D Ska bli skoj, hoppas emma kommer med också=)

Ny start, Bus kommer snart med, mamma kommer, england, allt på en gång..och toby var bra igår! Hela tiden! Iofs träffade jag abra honom en timme sammanlagt, men vi lekte "tag" heeela vägen tillbaka från beavers...phu, han är snabb! Fick jobba hårt....
image94image95

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0